TOP faq
Co mám dělat, když se moje zavazadlo opozdí, ztratí nebo poškodí?
Hned po příletu ohlaste ztrátu zavazadla na reklamační přepážce letiště a vyplňte formulář Property Irregularity Report (PIR). Poskytněte kontaktní údaje a adresu, kam má být zavazadlo doručeno po nalezení. Tedy adresu hotelu, kde jste ubytováni v destinaci, či adresu vašeho bydliště po příletu zpět do České republiky.
Pokud zavazadlo není nalezeno do 21 dní, je považováno za ztracené a máte nárok na kompenzaci.
Při poškození zavazadla ihned nahlaste poškození na letišti a vyplňte reklamační protokol. Nejpozději však do sedmi dnů.
Odpovědnost za zpoždění, poškození, či dokonce ztrátu vašeho zavazadla nese vždy letecká společnost, která operovala let.
Jaký je rozdíl mezi Blue Safe a Blue Max?
Připojištění Blue Max má vyšší a rozšířenější pojistné limity, např. spoluúčast u pronajatého vozidla či zmeškání či zpoždění odjezdu a nevyužitá dovolená. Podrobné informace k jednotlivým limitům jsou uvedeny ZDE.
Co si sbalit do příručního zavazadla?
V příručním zavazadle je vhodné mít k dispozici všechny důležité věci. A to nejen pro případ nestandardní situace.
Mezi ty nejdůležitější patří:
- Nejnutnější léky na celou dobu pobytu
- Hygienické potřeby (zubní kartáček, pasta, deodorant)
- Nezbytné oblečení
- Cenné věci (elektronika, šperky)
- Důležité dokumenty a peníze
- Powerbanky, náhradní baterie, elektronické cigarety a další elektroniku
Na co mám nárok při zpoždění zavazadla?
- Náhrada za nezbytné věci - Uchovejte účtenky za zakoupené hygienické potřeby a nezbytné oblečení.
- Doprava zavazadla na adresu, kterou uvedete ve formuláři PIR.
V čem je výhoda FM?
Při koupi zájezdu z kategorie First Minute máte možnost širokého výběru hotelů i termínů a také další výhody včasného nákupu.
Jak je možné, že se změnila cena zájezdu?
Trh se zájezdy se neustále vyvíjí. Nabídka CK Blue Style reflektuje aktuální poptávku a přizpůsobuje se jí. Může se proto stát, že např. v porovnání ranních a odpoledních cen dojde k výkyvům, protože se trh mezitím změnil.
Kdy obdržím Cestovní dokumenty?
Své Cestovní dokumenty obdržíte prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu) nejdříve 7 dní před odletem na dovolenou.
Pokud do Smlouvy o zájezdu neuvedete Vaši e-mailovou adresu, budou dokumenty zaslány na místo uzavření Smlouvy o zájezdu.
Nenašli jste, co jste hledali?
Mnoho otázek zodpovíme i na pobočce
