• Hned po příletu ohlaste ztrátu zavazadla na reklamační přepážce letiště a vyplňte formulář Property Irregularity Report (PIR). Poskytněte kontaktní údaje a adresu, kam má být zavazadlo doručeno po nalezení. Tedy adresu hotelu, kde jste ubytováni v destinaci, či adresu vašeho bydliště po příletu zpět do České republiky.

    Pokud zavazadlo není nalezeno do 21 dní, je považováno za ztracené a máte nárok na kompenzaci.

    Při poškození zavazadla ihned nahlaste poškození na letišti a vyplňte reklamační protokol. Nejpozději však do sedmi dnů.

    Odpovědnost za zpoždění, poškození, či dokonce ztrátu vašeho zavazadla nese vždy letecká společnost, která operovala let.

  • Připojištění Blue Max má vyšší a rozšířenější pojistné limity, např. spoluúčast u pronajatého vozidla či zmeškání či zpoždění odjezdu a nevyužitá dovolená. Podrobné informace k jednotlivým limitům jsou uvedeny ZDE.

  • V příručním zavazadle je vhodné mít k dispozici všechny důležité věci. A to nejen pro případ nestandardní situace.

    Mezi ty nejdůležitější patří:

    • Nejnutnější léky na celou dobu pobytu
    • Hygienické potřeby (zubní kartáček, pasta, deodorant)
    • Nezbytné oblečení
    • Cenné věci (elektronika, šperky)
    • Důležité dokumenty a peníze
    • Powerbanky, náhradní baterie, elektronické cigarety a další elektroniku 
    • Náhrada za nezbytné věci - Uchovejte účtenky za zakoupené hygienické potřeby a nezbytné oblečení.
    • Doprava zavazadla na adresu, kterou uvedete ve formuláři PIR.
  • Při koupi zájezdu z kategorie First Minute máte možnost širokého výběru hotelů i termínů a také další výhody včasného nákupu.

  • Trh se zájezdy se neustále vyvíjí. Nabídka CK Blue Style reflektuje aktuální poptávku a přizpůsobuje se jí. Může se proto stát, že např. v porovnání ranních a odpoledních cen dojde k výkyvům, protože se trh mezitím změnil.

  • Své Cestovní dokumenty obdržíte prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu) nejdříve 7 dní před odletem na dovolenou.

    Pokud do Smlouvy o zájezdu neuvedete Vaši e-mailovou adresu, budou dokumenty zaslány na místo uzavření Smlouvy o zájezdu.

Nenašli jste, co jste hledali?

  • Zkuste náš facebook, kde je také mnoho odpovědí na otázky.
  • Zkuste fulltextové hledání v hlavičce stránky.
  • Zavolejte nám na infolinku 226 036 036

Mnoho otázek zodpovíme i na pobočce

Mapa
Po celé České Republice máme rozmistěno přibližně 250 poboček. Najděte si tu svou nejbližší a přijďte se nás zeptat. Rádi Vám pomůžeme.