DELEGÁTI
Pomůže nám s ubytováním delegát? Bude na recepci?
Delegát na recepci nebude. Při transferu do hotelu delegát oznámí čas konání infoschůzky v hotelu, kde se jej můžete zeptat na všechny potřebné informace.
Kdy a kde mohu zastihnout delegáta?
Doporučujeme účast na uvítací schůzce. Čas a místo konání naleznete na uvítací obálce, kterou Vám delegát předá na letišti po příletu do destinace. Na této schůzce se dozvíte informace potřebné pro Váš pobyt i všechny další možnosti, jak zastihnout delegáta v průběhu dovolené.
Je v mé destinaci česky nebo slovensky hovořící delegát?
Informace o delegátech v jednotlivých destinacích jsou uvedeny ZDE.
Mám kontaktovat delegáta v případě zdravotních potíží?
Pokud potřebujete lékařskou péči, ihned volejte na linku asistenční službu pojišťovny ERV. Číslo najdete na kartičce, kterou jste obdrželi spolu s cestovními doklady. Infolinka je v provozu nepřetržitě celý den i noc, a to i o víkendu. Spojí se s Vámi odborník, který Vám domluví návštěvu u lékáře nebo zajistí hospitalizaci ve smluveném lékařském zařízení. Delegát nemá lékařské vzdělání a není kompetentní Váš zdravotní problém vyhodnotit a navrhnout správný postup léčby.