• Delegát na recepci nebude. Při transferu do hotelu delegát oznámí čas konání infoschůzky v hotelu, kde se jej můžete zeptat na všechny potřebné informace.

  • Doporučujeme účast na uvítací schůzce. Čas a místo konání naleznete na uvítací obálce, kterou Vám delegát předá na letišti po příletu do destinace. Na této schůzce se dozvíte informace potřebné pro Váš pobyt i všechny další možnosti, jak zastihnout delegáta v průběhu dovolené.

  • Informace o delegátech v jednotlivých destinacích jsou uvedeny ZDE.

  • Pokud potřebujete lékařskou péči, ihned volejte na linku asistenční službu pojišťovny ERV. Číslo najdete na kartičce, kterou jste obdrželi spolu s cestovními doklady. Infolinka je v provozu nepřetržitě celý den i noc, a to i o víkendu. Spojí se s Vámi odborník, který Vám domluví návštěvu u lékáře nebo zajistí hospitalizaci ve smluveném lékařském zařízení. Delegát nemá lékařské vzdělání a není kompetentní Váš zdravotní problém vyhodnotit a navrhnout správný postup léčby.

Nenašli jste, co jste hledali?

  • Zkuste náš facebook, kde je také mnoho odpovědí na otázky.
  • Zkuste fulltextové hledání v hlavičce stránky.
  • Zavolejte nám na infolinku 226 036 036

Mnoho otázek zodpovíme i na pobočce

Mapa
Po celé České Republice máme rozmistěno přibližně 60 poboček. Najděte si tu svou nejbližší a přijďte se nás zeptat. Rádi Vám pomůžeme.