HOTEL
Check-in a check-out
Dostanu po příjezdu na hotel náramek all inclusive?
Dle mezinárodních pravidel se lze do pokojů nastěhovat v den plánovaného příjezdu obvykle od 14:00, kdy zároveň máte nárok čerpat all inclusive. Některé hotely dávají hostům náramek ihned po příjezdu bez ohledu na čas.
Kdy nás ubytují na hotelu a do kdy je nutné opustit pokoje?
Dle mezinárodních pravidel se lze do pokojů nastěhovat v den plánovaného příjezdu obvykle od 14:00. V případě zájmu je možné ověřit službu Early check-in, tedy dřívější ubytování. Dle mezinárodních pravidel se pokoje obvykle opouští do 10:00, v případě Vašeho zájmu o využití pokoje v den odjezdu po 10. hodině Vám doporučujeme se včas domluvit s recepcí hotelu. Tato služba se nazývá Late check-out a bývá za poplatek, který je hrazen přímo ubytovacímu zařízení (pokud nebude uvedeno výslovně jinak), dostupná je dle obsazenosti ubytovacího zařízení.
Hotelové služby
Je wi-fi zdarma?
V některých hotelech mohou být služby bezdrátového internetu zpoplatněny nebo omezeny rychlostí přenosu dat. Bližší informace o cenách wi-fi Vám podá recepce hotelu. Informace o internetovém připojení jsou uvedeny u každého hotelu.
Je možné si připlatit za klimatizaci?
Klimatizace bývá většinou součástí ubytování. Pokud si zakoupíte ubytování s klimatizací zahrnutou v ceně, počítejte s tím, že tato klimatizace je obvykle ovládána centrálně a bude fungovat většinou pouze v hlavní sezóně (červenec–srpen), a to v určité hodiny během dne v závislosti na rozhodnutí hotelu.
Je možné zajistit dětskou postýlku, pokoj s výhledem na moře, ubytování v hlavní budově či nejblíže pláži?
Stačí, když nás o tom budete písemně informovat, a CK Blue Style se tyto Vaše požadavky bude snažit splnit. Splnění těchto požadavků však záleží výlučně na rozhodnutí hotelu a není možné je garantovat.
Co dělat v případě, že budu vyžadovat lékařskou pomoc během dovolené?
Pokud se během Vašeho pobytu budete potřebovat spojit s lékařem, neváhejte kontaktovat asistenční službu ERV – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Kontakty jsou uvedeny ZDE.
Pláž
Kde najdu, zda pláž je písčitá či kamínková a jaký je vstup do moře?
Popis a charakteristika pláže a vstupu do moře je uvedena v popisu u každého hotelu, zejména v sekci Pláž.
Dostanu v hotelu plážovou osušku zdarma?
Řada tří, čtyř a pětihvězdičkových hotelů nabízí plážové osušky zdarma, a to prostřednictvím tzv. Towel Card, kterou odevzdáváte jako určitou formu depozitu na předem určeném místě (nejčastěji ve stánku u bazénu), kde Vám ji vymění za osušku. Bývá dobrým zvykem večer osušku vrátit a vyzvednout si druhý den ráno čistou. Některé hotely poskytují osušky za poplatek, nebo na vratnou zálohu. Může se stát, že některý hotel plážové osušky vůbec neposkytuje. Tuto informaci vždy zjistíte u popisu konkrétního hotelu.
Jsou na plážích lehátka a slunečníky?
Lehátka a slunečníky jsou zpravidla na každé pláži, ať už se jedná o veřejnou či soukromou pláž. U konkrétního popisu hotelu vždy zjistíte, zda jsou k dispozici zdarma, či za poplatek.
Stravování
Do kdy mohu čerpat all inclusive při nočním odletu z destinace?
Dle mezinárodních pravidel jsou služby all inclusive poskytovány po celou dobu Vašeho pobytu, vymezenou nastěhováním a vystěhováním z pokojů. Některé hotely nechávají svým hostům náramek až do odjezdu.
Zajistí mi hotel bezlepkovou nebo vegetariánskou stravu?
Některé hotely nabízejí možnost bezlepkových nebo vegetariánských pokrmů. Informujte se o této možnosti přímo na pobočce, u svého prodejce či nás kontaktujte na info@blue-style.cz.