PLATBY
Je možné uhradit alespoň část zájezdu jinou platební metodou?
Ano, na pobočkách CK Blue Style přijímáme od společnosti Pluxee papírové poukázky a Flexi kartu. Od společnosti Edenred přijímáme papírové poukázky, e-ticket a kartu, od společnosti UP ČR papírové poukázky a kartu.
Platby jsou přijímány dle následujících podmínek:
- Do maximální výše 20 000 Kč na smlouvu o zájezdu.
- Platby od společností UP ČR a Edenred a Pluxee lze spolu kombinovat, ale součet nesmí přesáhnout limit 20 000 Kč na smlouvu o zájezdu
- Tyto platby není možné kombinovat s půjčkou ESSOX ani s dalšími benefitními slevami či akcemi vyhlášenými v průběhu sezony.
Přijímáme také platby od společností Benefit Managment s.r.o („Benefit plus“) a BENEFITY a.s., které nelze kombinovat s platbou Pluxee, Edenred a Up, pouze do 20 000 Kč na osobu vlastnící kartu cafeterie, která je uvedená na smlouvě. Tento typ platby také není možné kombinovat s půjčkou ESSOX.
Dále je možné použít k plné nebo částečné úhradě zájezdu Dárkové šeky BlueStyle. Tato platební metoda je kombinovatelná s výše uvedenými platebními metodami.
Jaké si mám vybrat číslo účtu?
Můžete zvolit jakékoli číslo účtu ze tří uvedených:
- Komerční banka, č.ú.: 19-8741410257/0100
- Česká spořitelna, č.ú.: 4457622/0800
- Citibank, č.ú.: 2057650118/2600
U platby o víkendu nebo zájezdů s brzkým odletem doporučujeme zvolit si číslo KB, tedy první uvedené.
Variabilní symbol je číslo Vaší aktuální smlouvy. V případě, že jej zapomenete uvést, kontaktujte oddělení plateb na e-mailu: platby@blue-style.cz.
Pokud uhradím doplatek zájezdu převodem, zašlete mi potvrzení o přijetí platby?
Jakmile dojde k připsání platby na účet cestovní kanceláře, potvrzení Smlouvy o zájezdu Vám ve formátu pdf přijde na uvedený e-mail. Své platby můžete sledovat i přes aktivní link ve zmíněném dokumentu na odkaze „Spravujte své platby online“.
Potvrzení úhrady je možné rovněž ověřit na e-mailové adrese: platby@blue-style.cz.
Je možné u Vás zařídit dovolenou na splátky?
Ano, dovolenou na splátky u nás lze sjednat. Naše CK spolupracuje se společností ESSOX, která nabízí splátky bez navýšení. Pro sjednání dovolené na splátky při online rezervaci zvolte platbu pomocí ESSOX. V případě rezervace dovolené na pobočce Vám prodejci poradí, jak na to. Více informací ZDE.
Kde zjistím, do kdy mám zájezd uhradit?
Na smlouvě, kterou jste obdrželi z e-mailové adresy smlouva@blue-style.cz, uvidíte platební kalendář, kde jsou uvedené termíny splatnosti jednotlivých záloh, a zároveň je vidět i jaká částka je již uhrazená. Platební kalendář je pevně daný dle VSP.
Jde platit ze zahraničního účtu?
Pro platbu ze zahraničního účtu můžete využít následující IBAN a SWIFT kód:
- Česká spořitelna, č.ú.: 4457622/0800
- IBAN: CZ24 0800 0000 0000 0445 7622
- SWIFT KÓD: GIBACZPX
Pokud je to možné, preferovaná je platba v CZK (zpravidla jde o zahraniční platbu v této měně). V případě, že Vaše banka neumožňuje platbu v CZK, je potřeba provést platbu v měně účtu ve výši, která pokryje částku v CZK uvedenou na smlouvě.
Co se stane, když budu mít na smlouvě přeplatek?
Na e-mailovou adresu, kterou máte uvedenou ve smlouvě, Vám bude zaslán refundační formulář s žádostí o vyplnění bankovního spojení, na které budou finance poukázány.
Navrácení financí se řídí VSP 6.7.
V případě odstoupení zákazníka nebo Blue Style od Smlouvy bude zákazníkovi vrácena uhrazená část ceny zájezdu po odečtení případného odstupného, a to ve formě platebního prostředku (poukazu/šeku/peněz apod.), který byl použit ze strany zákazníka k úhradě ceny takového zájezdu s tím, že pokud byla cena zájezdu hrazena kombinovaně s použitím peněz, tedy např. poukazem (TravelSafe+, TravelSafe+v2.0 apod.) a penězi, pohledávka Blue Style za zákazníkem z titulu odstupného bude započtena vždy na pohledávku zákazníka na vrácení ceny zájezdu uhrazené v penězích.
Mohu použít stejné platební údaje, které jsem použil u platby přes „bankovní převod PayU“?
Ne, platební údaje pro platbu přes platební bránu jsou jednorázové a nelze je tedy znova využít.
Z jakého důvodu se nevracejí služby třetích stran (pojištění, parkování atd.)?
Dle všeobecných smluvních podmínek pojistná smlouva zakládá samostatný smluvní vztah, jehož existence není závislá na existenci Smlouvy o zájezdu. V důsledku zániku Smlouvy o zájezdu tedy nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení uhrazeného pojistného ani parkovného.
Nenašli jste, co jste hledali?
Mnoho otázek zodpovíme i na pobočce
