VÝBĚR ZÁJEZDU
Co vše obsahuje cena zájezdu?
Klient má v ceně zájezdu letenku tam a zpět, ubytování a případné stravování, transfer z letiště v destinaci do ubytovacího zařízení a zpět, služby delegáta, základní pojištění asistenčních služeb a léčebných výloh ERV Evropské pojišťovny, a.s, povinné smluvní pojištění CK ve smyslu zákona č. 159/1999 Sb., zákona o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu, ve znění pozdějších předpisů, povinné příplatky (letištní a bezpečnostní taxy včetně pozemních služeb a palivový příplatek).
Jaký je rozdíl mezi promo pokojem a standardním pokojem?
Ubytovací zařízení s označením ,,Promo pokoje“ nabízejí ubytování za zvýhodněnou cenu. Promo pokoje jsou standardně vybavené pokoje a jejich počet je limitován.
Proč je cena jednolůžkového pokoje vyšší?
Je běžné, že hotel si za jednolůžkový pokoj účtuje příplatek. Vybavení jednolůžkového pokoje pak obvykle reflektuje uspokojení potřeb jedné dospělé osoby. S ohledem na preferenci vícelůžkových pokojů je nutné před objednáním zájezdu vzít v úvahu, že poloha a vybavení jednolůžkových pokojů nemusí dosahovat těch nejvyšších standardů nabízených ubytovacím zařízením (mohou být například více vzdálené od moře, restaurací či bazénů, jejich součástí nemusí být balkon/terasa atd.).
V tomto typu pokoje může být ubytována maximálně jedna dospělá osoba, v některých případech pak jedna dospělá osoba s dítětem/dětmi (v souladu s maximální obsazeností jednolůžkového pokoje).
Jaké informace musím CK poskytnout v případě handicapu?
Zájezdy nabízené CK Blue Style jsou obecně vhodné i pro osoby s lehkým pohybovým omezením. V ostatních případech je nutné vhodnost zájezdu posoudit individuálně ve vztahu ke sděleným zdravotním omezením.
Pro více informací o vhodnosti zájezdu s ohledem na specifické potřeby cestujících kontaktujte CK Blue Style.
V naší nabídce však naleznete taktéž bezbariérová ubytovací zařízení. Vzhledem k tomu, že tato ubytovací zařízení disponují pouze omezeným počtem bezbariérových pokojů, je nutné, aby v případě Vašeho zájmu cestovní kancelář nejdříve ověřila a popřípadě zarezervovala daný pokoj/pokoje.Berte na vědomí, že taková ubytovací zařízení nemusejí být všemi svými ostatními (veřejnými) prostory plně přizpůsobena pro handicapované, včetně přístupu na pláž. U ubytovacích zařízení, která jsou prezentována jako zařízení vhodná pro handikepované klienty, je rovněž nutné vzít na vědomí, že právní předpisy, platné v dané destinaci, a technické/stavební standardy nemusejí být v souladu s českými právními předpisy upravujícími podmínky a standardy pro ubytování handikepovaných osob. Vždy doporučujeme u CK Blue Style nejdříve ověřit, zda je Vámi vybrané ubytovací zařízení vhodné přesně pro Vás (v opačném případě nemůže CK Blue Style nést odpovědnost za případně vzniklé problémy) a zda je v daném termínu kapacitně dostupné.
Ubytovací zařízení vhodná pro handicapované klienty Vám rádi sdělíme na kterékoliv pobočce či na infolince 226 036 036. Více informací ZDE.Mohu si přes CK Blue Style zakoupit pouze letenky?
Ano, cenu a dostupnost si ověřte na letenky@blue-style.cz.
V čem je výhoda FM?
Při koupi zájezdu z kategorie First Minute máte možnost širokého výběru hotelů i termínů a také další výhody včasného nákupu.
Jak je možné, že se změnila cena zájezdu?
Trh se zájezdy se neustále vyvíjí. Nabídka CK Blue Style reflektuje aktuální poptávku a přizpůsobuje se jí. Může se proto stát, že např. v porovnání ranních a odpoledních cen dojde k výkyvům, protože se trh mezitím změnil.
Jak je možné, že je moje rezervace na vyžádání, když se na webu ukazují poslední letenky?
Je možné, že letenky jsou blokované rezervacemi, které byly vytvořeny před Vámi. Jelikož se jedná pouze o rezervace a tento termín není ještě zcela vyprodán, jeví se jako stále aktuální.
Nenašli jste, co jste hledali?
Mnoho otázek zodpovíme i na pobočce
