POJIŠTĚNÍ
Klienti mají vlastní připojištění, mohu připojištění z rezervace odebrat?
V zájmu ochrany klienta, především v případě storna zájezdu, vždy doporučujte sjednat připojištění. Pokud bude/te chtít i přesto pojištění odebrat, lze to provést ve 2. kroku (po uložení údajů a po vygenerování rezervačního čísla). Zároveň je nutné, aby klient podepsal formulář „Prohlášení o nepřipojištění“, které naleznete v dokumentech v B2B.
Kdy nejpozději lze zakoupit připojištění?
Připojištění Blue Safe, případně Blue Max, si může klient sjednat k již zakoupenému zájezdu pouze v případě, že ještě nemá uhrazenou celkovou částku zájezdu. V případě, že už je celý zájezd uhrazený, lze sjednat připojištění Blue Light. Připojištění Blue Light obsahuje vše obsažené ve variantě Blue Max s výjimkou pojištění storna.
Při zájmu o připojištněí Blue Light je potřba kontaktovat kolegy na e-mailové adrese info@blue-style.cz pro ověření ceny a zadání do smlouvy.
Co když je limit balíčku Safe/Max nedostatečný?
Pokud našim společným klientům nestačí limity pojištění SAFE či MAX (Evropa či Svět) -> pak našemu společnému klientovi můžeme nabídnout pojištění SingleTrip.
Ohledně těchto pojistek a jejich kalkulaci se prosím obracejte na naše call centrum na e-mail info@blue-style.cz (na tomto e-mailu Vám kolegové vše ověří a zašlou cenu za toto pojištění).Co je to MediCall ?
MediCall je nová služba od pojišťovny ERV, díky které mají klienti k dispozici česky mluvícího lékaře 24/7. Stačí kontaktovat asistenční službu ERV, která všechno zorganizuje, a tak můžou klienti svůj zdravotní stav konzultovat přímo s lékařem. Pro klienty to znamená spoustu ušetřeného času, a hlavně se nemusí bát komunikace v cizím jazyce. Tato služba se vztahuje zejména na lehčí onemocnění.
Podrobné informace naleznete ZDE.
Jak klient prokáže, že je pojištěný?
Součástí cestovních dokladů je kartička pojištěnce, na které je uvedeno číslo pojištění, kterým se klient prokáže. Pokud kartičku pojištěnce nemá k dispozici, postačí jako doklad o pojištění číslo smlouvy o zájezdu.
Pokud má klient sjednáno připojištění Blue Safe, může si dokoupit Blue Max?
Ano. Pokud již má klient sjednané připojištění Blue Safe, veškerá pojistná krytí mu zůstávají. Pokud bude mít zájem změnit Blue Safe na Blue Max, jednoduše pouze doplatí rozdílnou částku a připojištění bude rozšířeno. Blue Safe však lze za Blue Max změnit pouze v případě, že ještě nemá klient uhrazený celý zájezd.
Je potřeba uhradit lékařskou péči v destinaci přímo lékaři?
V případě, že by klienti potřebovali na dovolené lékaře, je potřeba kontaktovat nejdříve asistenční službu ERV pojišťovny, která doporučí vhodné zdravotní zařízení. V partnerské síti klinik nebude klient většinou platit nic, náklady za něj uhradí přímo pojišťovna. V ostatních zařízeních by bylo většinou potřeba aby klient uhradil vše sám. Včasným kontaktováním asistenční služby tak můžete ušetřit peníze, čas i starosti.
Do kdy platí pojištění storna?
Pojištění storna trvá do chvíle, kdy bude klient odbaven na letišti.
Jsou pojištěna zavazadla?
Ano. Škoda na osobních věcech (zavazadlech) bude klientovi uhrazena, pokud k ní dojde živelní událostí, krádeží s překonanou překážkou, loupeží, dopravní nehodou či při přepravě leteckým dopravcem. Jednotlivá věc bude klientovi nahrazena až do výše 50 % z limitu pojistného plnění.
Jaký je rozdíl mezi Blue Safe a Blue Max?
Připojištění Blue Max má vyšší a rozšířenější pojistné limity, např. spoluúčast u pronajatého vozidla či zmeškání či zpoždění odjezdu a nevyužitá dovolená. Podrobné informace k jednotlivým limitům jsou uvedeny ZDE.
Co kryje připojištění Blue Safe?
Blue Safe kryje mimo léčebných výloh i škodu na majetku, právní zastoupení atd. Zahrnuje také službu MediCall - český lékař k dispozici na telefonu 24/7 s možností vystavení e-receptu na potřebné léky. Více informací o této službě najdete ZDE. Podrobné informace k jednotlivým limitům jsou uvedeny ZDE.
Do kdy mohu připojištění z rezervace odebrat?
V zájmu ochrany klienta, především v případě storna zájezdu, vždy doporučujte sjednat připojištění. Pokud bude/te chtít i přesto připojištění odebrat, lze tak uskutečnit do doby, kdy je rezervace nezávazně potvrzená. Pokud klient nevyužije námi doporučované pojištění, musí podepsat dokument Prohlášení o odpovědnosti, který naleznete ZDE nebo v sekci DOKUMENTY.
Co je to pojištění BASIC?
Je to základní pojištění od ERV, které je ZDARMA součástí služeb poskytovaných ke každému zájezdu. V tomto pojištění je zahrnuta pouze nezbytná základní pojistná ochrana – aktivní asistence poskytovaná 24 hodin denně, obsahující i zabezpečení lékařského převozu, repatriace do vlasti a zajištění opatrovníka při hospitalizaci cestujícího v zahraničí. Pojišťovna proplatí léčebné výlohy až do výše 5,4 mil. Kč, a to včetně fyzioterapeutického či zubního ošetření.
https://www.blue-style.cz/dulezite-informace/cestovni-pojisteni/
Do kdy mohu přidat/změnit připojištění v rezervaci?
Do nezávazné rezervace je možné přidat nebo změnit připojištění kdykoliv. V případě potřeby kontaktujte call centrum.
Do kdy mohu přidat/změnit připojištění ve Smlouvě o zájezdu?
Přidat nebo změnit připojištění je možné od vytvoření rezervace do kompletní úhrady Smlouvy o zájezdu. Změna je možná pouze z připojištění Blue SAFE/Blue SAFE World na Blue MAX/Blue MAX World, nikoliv naopak.
Mohou mít klienti na jedné Smlouvě o zájezdu různé typy připojištění?
Na každé smlouvě musí mít klienti stejný typ připojištění.
Nenašli jste, co jste hledali?
Mnoho otázek zodpovíme i na pobočce
