• Ano. Škoda na osobních věcech (zavazadlech) bude klientovi uhrazena, pokud k ní dojde živelní událostí, krádeží s překonanou překážkou, loupeží, dopravní nehodou či při přepravě leteckým dopravcem. Jednotlivá věc bude klientovi nahrazena až do výše 50 % z limitu pojistného plnění.

  • Pojištění storna trvá do chvíle, kdy bude klient odbaven na letišti.

  • V případě, že by klienti potřebovali na dovolené lékaře, je potřeba kontaktovat nejdříve asistenční službu ERV pojišťovny, která doporučí vhodné zdravotní zařízení. V partnerské síti klinik nebude klient většinou platit nic, náklady za něj uhradí přímo pojišťovna. V ostatních zařízeních by bylo většinou potřeba aby klient uhradil vše sám. Včasným kontaktováním asistenční služby tak můžete ušetřit peníze, čas i starosti.

  • Připojištění Blue Max má vyšší a rozšířenější pojistné limity, např. spoluúčast u pronajatého vozidla či zmeškání či zpoždění odjezdu a nevyužitá dovolená. Podrobné informace k jednotlivým limitům jsou uvedeny ZDE.

  • Připojištění Blue Safe, případně Blue Max, si může klient sjednat k již zakoupenému zájezdu pouze v případě, že ještě nemá uhrazenou celkovou částku zájezdu. V případě, že už je celý zájezd uhrazený, lze sjednat připojištění Blue Light. Připojištění Blue Light obsahuje vše obsažené ve variantě Blue Max s výjimkou pojištění storna.

  • Ano. Pokud již má klient sjednané připojištění Blue Safe, veškerá pojistná krytí mu zůstávají. Pokud bude mít zájem změnit Blue Safe na Blue Max, jednoduše pouze doplatí rozdílnou částku a připojištění bude rozšířeno. Blue Safe však lze za Blue Max změnit pouze v případě, že ještě nemá klient uhrazený celý zájezd.

  • Blue Safe kryje mimo léčebných výloh i škodu na majetku, právní zastoupení atd. Zahrnuje také službu MediCall - český lékař k dispozici na telefonu 24/7 s možností vystavení e-receptu na potřebné léky. Více informací o této službě najdete ZDE. Podrobné informace k jednotlivým limitům jsou uvedeny ZDE.

  • Součástí cestovních dokladů je kartička pojištěnce, na které je uvedeno číslo pojištění, kterým se klient prokáže. Pokud kartičku pojištěnce nemá k dispozici, postačí jako doklad o pojištění číslo smlouvy o zájezdu.

  • MediCall je nová služba od pojišťovny ERV, díky které mají klienti k dispozici česky mluvícího lékaře 24/7. Stačí kontaktovat asistenční službu ERV, která všechno zorganizuje, a tak můžou klienti svůj zdravotní stav konzultovat přímo s lékařem. Pro klienty to znamená spoustu ušetřeného času, a hlavně se nemusí bát komunikace v cizím jazyce. Tato služba se vztahuje zejména na lehčí onemocnění.

    Podrobné informace naleznete ZDE.

  • Blue SAFE zahrnuje:

    • úraz (trvalé následky nebo úmrtí následkem úrazu)
    • pojištění osobních věcí
    • zpoždění zavazadel
    • odpovědnost za škodu na zdraví či majetku
    • narušení cesty (přerušení, nevyužitá dovolená)
    • NOVĚ zahrnuje i stornopoplatky vč. COVID-19 (nemocnění COVID-19, nesplnění zdravotních podmínek pro vycestování, nařízená osobní preventivní karanténa) 

     

    Připojištění Blue MAX zahrnuje navíc:

    • Odjezd (zmeškání, zpoždění)
    • cesty autem (spoluúčast u pronajatého vozidla)
    • nouzové situace (náhradní ubytování a doprava)
    • kromě toho má připojištění Blue MAX vyšší pojistné limity

    Bližší informace o cenách a výši pojistných limitů ZDE 

  • Výhodou nového připojištení je, že varianty Blue SAFE/Blue SAFE World nově kryjí STORNO i v případě onemocnění na COVID-19. 

    Varianty Blue MAX/Blue MAX World kryjí storno v případe COVID-19 i nadále, tedy zůstávají beze změny.  

  • V zájmu ochrany klienta, především v případě storna zájezdu, vždy doporučujte sjednat připojištění. Pokud bude/te chtít i přesto připojištění odebrat, lze tak uskutečnit do doby, kdy je rezervace nezávazně potvrzená. Pokud klient nevyužije námi doporučované pojištění, musí podepsat dokument Prohlášení o odpovědnosti, který naleznete ZDE nebo v sekci DOKUMENTY.

  • Je to základní pojištění od ERV, které je ZDARMA součástí služeb poskytovaných ke každému zájezdu. V tomto pojištění je zahrnuta pouze nezbytná základní pojistná ochrana – aktivní asistence poskytovaná 24 hodin denně, obsahující i zabezpečení lékařského převozu, repatriace do vlasti a zajištění opatrovníka při hospitalizaci cestujícího v zahraničí. Pojišťovna proplatí léčebné výlohy až do výše 5,4 mil. Kč, a to včetně fyzioterapeutického či zubního ošetření.

    https://www.blue-style.cz/dulezite-informace/cestovni-pojisteni/ 

  • Do nezávazné rezervace je možné přidat nebo změnit připojištění kdykoliv. V případě potřeby kontaktujte call centrum.

  • Přidat nebo změnit připojištění je možné od vytvoření rezervace do data poslední zálohy dle platného splátkového kalendáře ve Smlouvě o zájezdu. Změna je možná pouze z připojištění Blue SAFE/Blue SAFE World na Blue MAX/Blue MAX World, nikoliv naopak. 

  • Připojištění ze závazně potvrzené rezervace odebrat nelze.

  • Na každé smlouvě musí mít klienti stejný typ připojištění.

Nenašli jste, co jste hledali?

  • Zkuste náš facebook, kde je také mnoho odpovědí na otázky.
  • Zkuste fulltextové hledání v hlavičce stránky.
  • Zavolejte nám na infolinku 226 036 036

Mnoho otázek zodpovíme i na pobočce

Mapa
Po celé České Republice máme rozmistěno přibližně 250 poboček. Najděte si tu svou nejbližší a přijďte se nás zeptat. Rádi Vám pomůžeme.