POJIŠTĚNÍ
Jsou pojištěna zavazadla?
Ano. Škoda na osobních věcech (zavazadlech) bude klientovi uhrazena, pokud k ní dojde živelní událostí, krádeží s překonanou překážkou, loupeží, dopravní nehodou či při přepravě leteckým dopravcem. Jednotlivá věc bude klientovi nahrazena až do výše 50 % z limitu pojistného plnění.
Do kdy platí pojištění storna?
Pojištění storna trvá do chvíle, kdy bude klient odbaven na letišti.
Je potřeba uhradit lékařskou péči v destinaci přímo lékaři?
V případě, že by klienti potřebovali na dovolené lékaře, je potřeba kontaktovat nejdříve asistenční službu ERV pojišťovny, která doporučí vhodné zdravotní zařízení. V partnerské síti klinik nebude klient většinou platit nic, náklady za něj uhradí přímo pojišťovna. V ostatních zařízeních by bylo většinou potřeba aby klient uhradil vše sám. Včasným kontaktováním asistenční služby tak můžete ušetřit peníze, čas i starosti.
Jaký je rozdíl mezi Blue Safe a Blue Max?
Připojištění Blue Max má vyšší a rozšířenější pojistné limity, např. spoluúčast u pronajatého vozidla či zmeškání či zpoždění odjezdu a nevyužitá dovolená. Podrobné informace k jednotlivým limitům jsou uvedeny ZDE.
Kdy nejpozději lze zakoupit připojištění?
Připojištění Blue Safe, případně Blue Max, si může klient sjednat k již zakoupenému zájezdu pouze v případě, že ještě nemá uhrazenou celkovou částku zájezdu. V případě, že už je celý zájezd uhrazený, lze sjednat připojištění Blue Light. Připojištění Blue Light obsahuje vše obsažené ve variantě Blue Max s výjimkou pojištění storna.
Pokud má klient sjednáno připojištění Blue Safe, může si dokoupit Blue Max?
Ano. Pokud již má klient sjednané připojištění Blue Safe, veškerá pojistná krytí mu zůstávají. Pokud bude mít zájem změnit Blue Safe na Blue Max, jednoduše pouze doplatí rozdílnou částku a připojištění bude rozšířeno. Blue Safe však lze za Blue Max změnit pouze v případě, že ještě nemá klient uhrazený celý zájezd.
Co kryje připojištění Blue Safe?
Blue Safe kryje mimo léčebných výloh i škodu na majetku, právní zastoupení atd. Zahrnuje také službu MediCall - český lékař k dispozici na telefonu 24/7 s možností vystavení e-receptu na potřebné léky. Více informací o této službě najdete ZDE. Podrobné informace k jednotlivým limitům jsou uvedeny ZDE.
Jak klient prokáže, že je pojištěný?
Součástí cestovních dokladů je kartička pojištěnce, na které je uvedeno číslo pojištění, kterým se klient prokáže. Pokud kartičku pojištěnce nemá k dispozici, postačí jako doklad o pojištění číslo smlouvy o zájezdu.
Co je to MediCall ?
MediCall je nová služba od pojišťovny ERV, díky které mají klienti k dispozici česky mluvícího lékaře 24/7. Stačí kontaktovat asistenční službu ERV, která všechno zorganizuje, a tak můžou klienti svůj zdravotní stav konzultovat přímo s lékařem. Pro klienty to znamená spoustu ušetřeného času, a hlavně se nemusí bát komunikace v cizím jazyce. Tato služba se vztahuje zejména na lehčí onemocnění.
Podrobné informace naleznete ZDE.
Jaký je rozdíl mezi připojištěním Blue SAFE a Blue MAX?
Blue SAFE zahrnuje:
- úraz (trvalé následky nebo úmrtí následkem úrazu)
- pojištění osobních věcí
- zpoždění zavazadel
- odpovědnost za škodu na zdraví či majetku
- narušení cesty (přerušení, nevyužitá dovolená)
- NOVĚ zahrnuje i stornopoplatky vč. COVID-19 (nemocnění COVID-19, nesplnění zdravotních podmínek pro vycestování, nařízená osobní preventivní karanténa)
Připojištění Blue MAX zahrnuje navíc:
- Odjezd (zmeškání, zpoždění)
- cesty autem (spoluúčast u pronajatého vozidla)
- nouzové situace (náhradní ubytování a doprava)
- kromě toho má připojištění Blue MAX vyšší pojistné limity
Bližší informace o cenách a výši pojistných limitů ZDE
Jaké jsou výhody připojištění Blue SAFE/Blue SAFE WORLD, platného od 21.11.2023?
Výhodou nového připojištení je, že varianty Blue SAFE/Blue SAFE World nově kryjí STORNO i v případě onemocnění na COVID-19.
Varianty Blue MAX/Blue MAX World kryjí storno v případe COVID-19 i nadále, tedy zůstávají beze změny.
Do kdy mohu připojištění z rezervace odebrat?
V zájmu ochrany klienta, především v případě storna zájezdu, vždy doporučujte sjednat připojištění. Pokud bude/te chtít i přesto připojištění odebrat, lze tak uskutečnit do doby, kdy je rezervace nezávazně potvrzená. Pokud klient nevyužije námi doporučované pojištění, musí podepsat dokument Prohlášení o odpovědnosti, který naleznete ZDE nebo v sekci DOKUMENTY.
Co je to pojištění BASIC?
Je to základní pojištění od ERV, které je ZDARMA součástí služeb poskytovaných ke každému zájezdu. V tomto pojištění je zahrnuta pouze nezbytná základní pojistná ochrana – aktivní asistence poskytovaná 24 hodin denně, obsahující i zabezpečení lékařského převozu, repatriace do vlasti a zajištění opatrovníka při hospitalizaci cestujícího v zahraničí. Pojišťovna proplatí léčebné výlohy až do výše 5,4 mil. Kč, a to včetně fyzioterapeutického či zubního ošetření.
https://www.blue-style.cz/dulezite-informace/cestovni-pojisteni/
Do kdy mohu přidat/změnit připojištění v rezervaci?
Do nezávazné rezervace je možné přidat nebo změnit připojištění kdykoliv. V případě potřeby kontaktujte call centrum.
Do kdy mohu přidat/změnit připojištění ve Smlouvě o zájezdu?
Přidat nebo změnit připojištění je možné od vytvoření rezervace do data poslední zálohy dle platného splátkového kalendáře ve Smlouvě o zájezdu. Změna je možná pouze z připojištění Blue SAFE/Blue SAFE World na Blue MAX/Blue MAX World, nikoliv naopak.
Do kdy mohu připojištění ze Smlouvy o zájezdu odebrat?
Připojištění ze závazně potvrzené rezervace odebrat nelze.
Mohou mít klienti na jedné Smlouvě o zájezdu různé typy připojištění?
Na každé smlouvě musí mít klienti stejný typ připojištění.