Tiskové centrum
Zde Vám přinášíme nejnovější informace týkající se naší společnosti - aktuální tiskové zprávy a oficiální prohlášení.
Pokud máte k tiskové zprávě dotaz, napište nám. Rádi Vám odpovíme.
Na first minute nejvíce frčí Řecko, překvapuje Kalábrie a nárůsty jsou i v Bulharsku.
PRAHA, 19. listopadu 2018 – Měsíc po úspěšném odstartování first minute prodejů vychází najevo, že mezi nejatraktivnější destinace pro léto 2019 bude patřit Řecko, pokračuje zvýšený zájem o oblast Kalábrie v jižní Itálii a velkým tahounem first minute prodejů je i Bulharsko.
O tom, jaká bude letní sezona 2019, mnohé napovídají předprodeje zájezdů v rámci first minute. Ty v cestovní kanceláři Blue Style začaly poslední zářijový týden a po více jak měsíci jsou k dispozici první výsledky. „Z nich je patrné, že pokračuje trend, který jsme pozorovali v uplynulých dvou letech, kdy lidé nakupovali na first minute mnohem aktivněji a více, než například na last minute,“ říká Lenka Pátek, obchodní ředitelka CK Blue Style. „Tradičně nejvyšší zájem jsme zaznamenali o naše klubové hotely s Blue a Croco clubem na druhou polovinu června a termíny letních prázdnin.“
Z destinací vykazovaly ve first minute prodejích meziroční nárůsty Řecko, Kalábrie a Bulharsko. „Řecké ostrovy se prodávají rok od roku lépe, vidíme to velmi dobře například na Krétě, kde její západní oblast Chania láká rok od roku více klientů a to zejména rodiny s dětmi,“ vysvětluje Lenka Pátek, obchodní ředitelka CK Blue Style.
Zajímavé věci se odehrávají na Apeninském poloostrově, konkrétně v regionu Kalábrie. „V Kalábrii jsme zaznamenali velký počet objednávek s all inclusive stravováním, což konkrétně na Itálii není příliš běžné, protože je to labužnická destinace, kde lidé často vyráží za brány hotelu objevovat a degustovat místní speciality. Ovšem díky servisu a službám, které se klientům dostává v nově zařazeném hotelu Club Magic Life Calabria, klesl počet prodaných pobytů s polopenzí a pobytů se snídaní do tohoto regionu,“ rozebrala situaci Lenka Pátek.
Dynamicky se vyvíjí také situace na Balkánském poloostrově, kde v posledních několika sezónách dochází k renesanci Bulharska jakožto cíle dovolených českých turistů. „Z prvního měsíce předprodejů vidíme, že je u Bulharska velký zájem o pobyty rodin s dětmi. Bulharsko bývalo dříve spíše okrajovou destinací, ale v posledních dvou letech zažívá prudký nárůst popularity, což pro nás bylo i signálem otevřít další turistické letovisko, kterým je Varna. I zde se zájezdy prodávají velmi dobře a nadprůměrně rychle,“ říká Lenka Pátek, obchodní ředitelka CK Blue Style.
Václav Nekvapil
Tiskový mluvčí Blue Style k.s.
Publikováno Po 19. 11. 2018