Tiskové centrum
Zde Vám přinášíme nejnovější informace týkající se naší společnosti - aktuální tiskové zprávy a oficiální prohlášení.
Pokud máte k tiskové zprávě dotaz, napište nám. Rádi Vám odpovíme.
Prodeje First Minute vede Egypt, druhou nejžádanější destinací je Tunisko.
Prodeje First Minute vede Egypt, druhou nejžádanější destinací je Tunisko.
PRAHA – 18.10.2017 - Cestovní kancelář Blue Style zaznamenává překvapivý nárůst oproti loňskému roku v prodejích First Minute. Pokračuje tak trend z minulého týdne, kdy enormní zájem klientů způsobil krátkodobý kolaps rezervačního systému. „Už loňský rok byl v předprodejích na First Minute mimořádný a ten letošní ho ještě překonává. Prozatím registrujeme zhruba trojnásobný nárůst prodejů ve srovnání v minulým rokem, “uvedla Lenka Pátek, obchodní ředitelka CK Blue Style.
Jednoznačně nejsilnější skupinou, která zájezdy v tomto období nakupuje, jsou rodiny s dětmi. „Zaznamenali jsme mimořádně pozitivní ohlas na akci »Děti zdarma« u zájezdů na léto 2018. Zájem byl dokonce tak velký, že na některé exponované termíny, zejména v červnu a červenci, byla kapacita vyčerpána během několika dnů. Dobrou zprávou ale je, že na jiné termíny volná místa pro děti ještě jsou,“ uklidňuje Pátek. Ta zároveň vypočítává výhody, které First Minute přináší.
„Tento druh rezervací dává klientům největší možný výběr lokalit i hotelů a zároveň přináší největší možné bonusy v podobě dárků, slev na děti, parkovacích míst u letiště zdarma a to vše jen se zálohou 1500 korun. First Minute zájezdy jsou také cenově výhodné pro dospělé, kteří cestují bez dětí. Mezi nimi jsou nejatraktivnější hotely, které jsou určeny pouze pro dospělé. Ačkoliv tyto hotely existují již dlouho, Češi je začali teprve v posledních několika letech objevovat a stávají se čím dál tím více populární.“ .
Největší zájem vzbudila tradiční destinace Čechů – Egypt, téměř dvě třetiny rezervací směřovaly právě do této lokality. „Hurghada a Marsa Alam jsou mezi českými dovolenkáři nesmírně oblíbené a i výhled na léto 2018 ukazuje na podobnou prognózu, jako v minulých letech,“ komentuje výsledky prvních prodejů Lenka Pátek. Na druhém místě co se týká atraktivity z hlediska First Minute se umístilo Tunisko.
„Ani to není velkým překvapením, neboť tuniská pevnina a ostrov Djerba jsou mezi lidmi velmi populární. Co je ale zajímavé, je sedmiprocentní podíl Spojených arabských emirátů. Je to více než v loňském roce a signalizuje to, že lidé se chystají využít nově otevíraných lokalit v jednotlivých emirátech,“ uvedla Lenka Pátek. Z hlediska meziročních nárůstů překvapilo také Turecko, do kterého se zatím předprodal trojnásobek zájezdů oproti loňsku. „Roste i Řecko, ve kterém pozorujeme 12 % nárůst v meziročních předprodejích. Je to navázání na loňský trend, kdy se Turecko stalo tzv. »černým koněm« sezony. I tyto nárůsty jsou důvodem k upozornění pro včasnou rezervaci zájezdů na léto 2018 a nečekat na Last Minute, neboť jejich letošní nabídka byla omezená právě z důvodů úspěšných předprodejů,“ uzavřela obchodní ředitelka Lenka Pátek.
Václav Nekvapil
Tiskový mluvčí Blue Style k.s.
Publikováno St 18. 10. 2017