Tiskové centrum
Zde Vám přinášíme nejnovější informace týkající se naší společnosti - aktuální tiskové zprávy a oficiální prohlášení.
Pokud máte k tiskové zprávě dotaz, napište nám. Rádi Vám odpovíme.
Nabídku dovolených CK Blue Style nově komunikuje sympatický parťák na cesty jménem Blů
CK Blue Style v komunikaci vždy využívala modrou barvu, nyní je modrý i její protagonista – Blů
První úkol pro Blůa: Představit dovolené v exotických destinacích pro zimní sezónu 2024/25
Praha, 17. 6. 2024 – Unikátní sympatický parťák na cesty jménem Blů je novým maskotem CK Blue Style – největšího samostatného subjektu na trhu českých cestovních kanceláří. Objevuje se jak v reklamních kampaních, tak na webových stránkách a v další komunikaci firmy. Ta staví na svých hlavních základech, kterými jsou: vášeň pro cestování, zákazník na prvním místě, vysoký standard péče a kvality služeb a přístup a hodnoty rodinné firmy. Všechny tyto priority v sobě zahrnuje i brand claim „Dovolenou pro vás děláme s láskou“, který firma nadále používá a promítá do emočně vřelé, optimistické, důvěryhodné a moderní komunikační strategie.
„Možná vypadám trochu jinak, než je obvyklé, ale věřím, že budu s kolegy v CK Blue Style i s našimi zákazníky vycházet skvěle, protože kromě cestování miluji i lidi a rád jim dělám radost. Věřím, že úsměv dělá každého lepší a hezčí bytostí a dokáže vyřešit spoustu trablů,“ říká o sobě Blů. Ten komunikuje nejen se zákazníky, ale také s obchodními partnery a samozřejmě i se zaměstnanci CK Blue Style.
„Nový komunikační koncept s Blůem dává kreativitě větší flexibilitu, nabízí nám širší spektrum možností i mimo tradiční média a umožňuje lepší profilování na digitálních platformách,“ vysvětluje Zbyněk Janyška, marketingový ředitel CK Blue Style. „Věříme, že huňatý parťák pro cestování ještě posílí naši autenticitu a zaujme zákazníky všech věkových kategorií – nejen boomery a mileniály, ale také členy nejmladší generace Z a Alfa. Tento nový směr nám pomůže posílit naši pozici na trhu a vytvořit pevnější a bližší vztahy s našimi zákazníky,“ dodává Zbyněk Janyška.
Koncept postavený na roztomilém huňatém maskotovi Blů vznikl v kreativní agentuře VCCP a rozvíjí dřívější komunikační koncept „Miluji“, který nyní bude reprezentovat právě postava Blůa. „Práce s postavičkou nebo maskotem má v komunikaci mnoho výhod, především zapamatovatelnost a potenciál vybudovat v dlouhodobém měřítku jasně rozpoznatelný symbol a svět značky. Ten pak může investice do komunikace značně zefektivnit,“ komentuje Ondřej Fiala, Business Director VCCP.
Blů se zrodil s pomocí technologií, jako jsou 3D skenování, motion capture a umělá inteligence. Společně tyto technologie pomohly vytvořit realistický a dynamický model, který bude kreativně zapojovat publikum a přinášet inovace do marketingových kampaní CK Blue Style.
Jednou ze součástí produkce je také aplikace rozšířené reality (AR), která umožní zákazníkům interakci s Blůem v jejich chytrých zařízeních. Blů se tak bude moci objevit třeba na jejich fotkách či videích nejen během dovolených.
„Nový komunikační koncept ukazuje, jak můžeme propojit budoucnost marketingu s nejmodernějšími technologiemi, a těšíme se na nové možnosti, které díky tomu budeme moci nabídnout zákazníkům CK Blue Style,“ říká Martin Gazda, ředitel zlínského studia IS Produkce, které Blůa technologicky připravilo.
Blů představuje nabídku exotických dovolených pro zimní sezónu 2024/25
Představit nabídku dovolených v exotických destinacích na zimní sezónu 2024/25 je jeden z prvních úkolů, které Blů dostal. Už nyní si tak zájemci mohou vybírat, kam odletět za teplým počasím i v zimě.
„S CK Blue Style lze před nízkými teplotami uniknout přímými lety s krátkou dobou doletu do Egypta, na Kapverdy, do Ománu či Spojených arabských emirátů. Novinkou sezóny jsou pak přímé lety na Zanzibar, který je čím dál populárnější. Jsem přesvědčená o tom, že z tohoto výčtu afrických a asijských destinací si vybere každý – rodiny s dětmi, mladé páry, senioři i party přátel milující rušný noční život,“ říká Lenka Pátek, expertka na cestování a obchodní ředitelka CK Blue Style.
Už nyní tak mohou zájemci v rámci First Minute vybírat a rezervovat dovolenou na zimní sezónu. Mohou tak využít benefity včasného objednání: výhody pro stálé klienty, nízké zálohy, slevy pro dospělé, děti zdarma a samozřejmě také nejširší nabídku destinací i termínů pro celou rodinu. Čím dříve dovolenou objednají, tím déle se mohou připravovat a těšit na nezapomenutelné zážitky.
Největší zájem v zimě je o celoročně atraktivní destinace, jako je Egypt, Kapverdy nebo Spojené arabské emiráty. „Při porovnání loňské zimní sezóny s tou přechozí jsme měli více než 50procentní nárůst rezervací. Úplně nejvíc vzrostl zájem o dovolenou v Ománu,“ vysvětluje Lenka Pátek.
Roste počet zákazníků, kteří každoročně letí na více než jednu dovolenou. Během zimy na začátku roku tak řada klientů zamíří do tepla, v létě vyrazí na letní dovolenou a někteří přidají ještě jeden pobyt v teple u moře během sychravého podzimu či na vánoční svátky. „Dovolené jsou čím dál dostupnější a obyvatelé Česka mají moře rádi, takže pobyt u něj už neberou jako luxus, ale jako životní potřebu,“ doplňuje Lenka Pátek.
O VCCP Prague
VCCP Prague je komunikační agentura založená v roce 2010 jako pobočka mezinárodní sítě VCCP Group. Jako „Challenger agency for challenger brands“ transformuje kategorie a byznys svých klientů díky dlouhodobým strategickým partnerstvím a silným kreativním konceptům. Mezi současné klienty agentury patří Albert, Komerční banka, Plzeňský Prazdroj, Shell či CzechTourism. VCCP je celosvětovou sítí agentur s působností v Londýně, Madridu, New Yorku, San Franciscu, Šanghaji a Singapuru.
O IS Produkci
IS Produkce je produkční agentura specializující se na audiovizuální, filmovou a reklamní tvorbu. Na českém trhu reklamního a filmového průmyslu působí od roku 2008. Nabízí kompletní produkční služby od počáteční přípravy až po finální postprodukci, včetně vlastní filmové techniky, zahrnující 2D a 3D animace nebo virtuální a rozšířenou realitu. Mezi současné klienty agentury patří Notino, Vitana, Tesco nebo Asko nábytek.
O CK Blue Style
CK Blue Style je největším samostatným subjektem na trhu českých cestovních kanceláří. V ČR působíme od roku 1997 a jsme velká rodinná firma s téměř třemi sty zaměstnanci a více než 65 pobočkami po celé republice. V roce 2023 jsme obdrželi a v roce 2024 obhájili prestižní ocenění Czech Best Managed Companies od auditorské společnosti Deloitte, a patříme tak mezi 29 nejlépe řízených firem v ČR. Naší silnou stránkou jsou dlouholeté zkušenosti, které jsme získali díky osobnímu poznávání jednotlivých destinací. Nabízíme i celou škálu nadstandardních služeb, jako je privátní transfer z letiště v destinaci, nejzajímavější výlety šité na míru či zorganizování romantického svatebního dne na břehu moře.
Publikováno Čt 18. 07. 2024