Tiskové centrum

Zde Vám přinášíme nejnovější informace týkající se naší společnosti - aktuální tiskové zprávy a oficiální prohlášení.

Pokud máte k tiskové zprávě dotaz, napište nám. Rádi Vám odpovíme.

Last Minute s CK Blue Style vám přinese léto už teď

  • Za létem mohou zájemci s CK Blue Style odletět několikrát denně
  • Jistotu letních teplot vzduchu i moře v dubnu a květnu nabízí například Egypt a Tunisko
  • Miluji Last Minute léto je hlavní motto marketingové kampaně CK Blue Style s Amorem v hlavní roli
Praha, 5. 4. 2024 – Hlavní turistická sezóna se blíží, a CK Blue Style proto zahájila prodej Last Minute zájezdů do nejžádanějších destinací. Základ nabídky tvoří osobně prověřené hotely a také odlety do destinací několikrát denně z hlavních českých letišť. Nabídku podpoří marketingová kampaň Miluji Last Minute léto s Amorem, který tentokrát divákům mává z odletové haly a uvidíte ho i na pláži.

Zatímco nás v Česku letní počasí v dubnu a květnu některé dny příjemně překvapí, v našich nejžádanějších destinacích, jako je například Egypt či Tunisko, je v těchto měsících letní počasí jistotou, takže tričko s krátkým rukávem, šortky, letní šaty a plavky nesmí v zavazadlech chybět,“ říká Lucie Hasman, tisková mluvčí CK Blue Style. V nabídce si každý může najít tu svou destinaci, ať už chce dovolenou strávit u Středozemního, Černého moře nebo u Atlantiku. „Samozřejmě i u Last Minute nabídek platí, že čím dříve si zájemci zájezd rezervují, tím větší výběr mají, a mohou si tak vybrat svou vysněnou dovolenou za super ceny,“ dodává Lucie Hasman.

Kromě nabídky zájezdů CK Blue Style rozšiřuje také svou prodejní síť. Přestože sice prodejům dominuje online, mnozí zákazníci na pobočkách CK Blue Style oceňují osobní přístup a doporučení prodejců. Naprostá většina z nich může sdílet i osobní zkušenosti z různých destinací, a doporučit tak zájezdy na míru požadavkům klienta. Během dubna tak dosavadních 65 prodejních míst CK Blue Style v největších českých městech posílí nové pobočky v Turnově a v Brně, kde se jejich počet rozšíří ze dvou na tři.

Marketingová kampaň Miluji Last Minute léto osloví nejširší veřejnost prostřednictvím všech médií. „Věřím, že náš Amor přesvědčí veřejnost, aby s výběrem své dovolené – ať už na našem webu nebo třeba v některé z našich poboček – nečekali a zjistili, proč je značka CK Blue Style tou největší na českém trhu cestovních kanceláří a proč nám naši zákazníci zůstávají věrní a oslovujeme nové,“ vysvětluje Zbyněk Janyška, marketingový ředitel CK Blue Style. Kampaň se objeví v televizích, rádiích, tisku, na billboardech a samozřejmě i online a na sociálních sítích.

O CK Blue Style

CK Blue Style je největším samostatným subjektem na trhu českých cestovních kanceláří. V ČR působíme od roku 1997 a jsme velká rodinná firma s téměř třemi sty zaměstnanci a více než 65 pobočkami po celé republice. V roce 2023 jsme obdrželi prestižní ocenění Czech Best Managed Companies od auditorské společnosti Deloitte a patříme tak mezi 29 nejlépe řízených firem
v ČR. Naší silnou stránkou jsou dlouholeté zkušenosti, které jsme získali díky osobnímu poznávání jednotlivých destinací. Nabízíme i celou škálu nadstandardních služeb, jako je privátní transfer z letiště v destinaci, nejzajímavější výlety šité na míru či zorganizování romantického svatebního dne na břehu moře.


Publikováno 05. 04. 2024