Tiskové centrum
Zde Vám přinášíme nejnovější informace týkající se naší společnosti - aktuální tiskové zprávy a oficiální prohlášení.
Pokud máte k tiskové zprávě dotaz, napište nám. Rádi Vám odpovíme.
CK Blue Style spustila prodej first minute zájezdů na léto 2020 - Přichází s konceptem multigenerační dovolené
Praha, 30. září 2019 – CK Blue Style, obratově třetí největší cestovní kancelář na českém trhu, spustila first minute prodeje zájezdů na léto 2020. Nákup ve first minute nabídkách je dnes jedním z trendů v cestování. Češi si zvykli kupovat své dovolené stále více dopředu, kdy mají možnost vybírat ze široké škály zájezdů, termínů, služeb i ubytování. Velký výběr si pro ně připravila také CK Blue Style a nabídku doplnila řadou zajímavých slev a benefitů. Zároveň reaguje na zvyšující se trend v cestování do zahraničí ve větších skupinách nebo početnější rodině všech věkových kategorií a přichází s novým konceptem multigenerační dovolené.
„Vývoj několika posledních let jasně ukazuje, že first minute nabídky se stále více dostávají do popředí zájmu českých turistů. V meziročním srovnání nám prodej zájezdů ve first minute vzrostl téměř o čtvrtinu. Zároveň se navyšuje počet zájezdů, na které vyráží početnější rodiny, skupiny přátel s dětmi nebo prarodiče s vnoučaty,“ upozorňuje na nový trend Ondřej Rušikvas, provozní ředitel CK Blue Style.
Plánování letní dovolené už během zimních měsíců přináší několik zajímavých výhod a benefitů. Jedná se například o výhodnější ceny, děti zdarma, parkování u letiště a podobně. „First minute nabídky jsou zajímavé pro každého, kdo si chce naplánovat dovolenou dopředu, využít nabízených benefitů a hlavně mít možnost vybrat si zájezdy dle svých představ. Pro větší skupiny je to obzvlášť zajímavé, protože si mohou vybírat z různých typů ubytování i pokojů, ať už rodinných, nebo propojených,“ doplňuje výhody first minute nabídky Lenka Pátek, obchodní ředitelka CK Blue Style.
Multigenerační dovolená
Koncept multigenerační dovolené je novou službou, kterou CK Blue Style spouští s novým katalogem a startem prodejů na létní sezónu 2020. Slouží ke snadnější identifikaci letovisek a ubytování, kam mohou rodiny nebo skupiny různých věkových kategorií (od dětí až po prarodiče) vyrazit společně na dovolenou. Cestovní kancelář sama identifikuje a doporučuje místa, kde si každý člen rodiny najde to své. Od možnosti trávit chvíle dohromady v rodinném kruhu, s dětmi nebo vnoučaty, po možnost kdykoliv si odpočinout v zóně nebo části určené pouze pro dospělé. To vše na jednom místě.
„Vycházíme z toho, že cestování v početnější skupině, zejména rodině různých generací, je stále oblíbenější. Nicméně vyrazit na cesty ve velké rodině, kde má každý své vlastní představy o ideální dovolené, vyžaduje mnohem větší promýšlení a náročnější proces výběru zájezdu,“ vysvětluje Ondřej Rušikvas, provozní ředitel CK Blue Style. „Proto je naším cílem klientům vše maximálěně zjednodušit hned od začátku, kdy si svou dovolenou vybírají. Rozhodli jsme se na multigenerační dovolenou více zaměřit a klientům sami najít a doporučit přesně takové ubytování, které bude co nejvíce splňovat požadavky každého člena rodiny,“ dodává.
Hotely vhodné pro multigenerační dovolenou jsou tak od letní sezóny 2020 označeny speciální ikonou nebo doplněny popiskem.
Jana Ondrejechová
Tisková mluvčí CK Blue Style
Publikováno Po 07. 10. 2019