Tiskové centrum
Zde Vám přinášíme nejnovější informace týkající se naší společnosti - aktuální tiskové zprávy a oficiální prohlášení.
Pokud máte k tiskové zprávě dotaz, napište nám. Rádi Vám odpovíme.
CK Blue Style a hlavní letní sezóna 2020
Praha, 4. června 2020 - CK Blue Style od začátku července realizuje dovolené do Řecka a Bulharska. Klienti mají už teď možnost si vybrat z nabídky zájezdů do těchto oblíbených letních destinací. Ostatní destinace je cestovní kancelář připravena přidávat ihned, jakmile to okolnosti dovolí a destinace budou otevřeny.
CK Blue Style se ve spolupráci s lokálními partnery aktivně připravuje na obnovení cestovního ruchu a návrat turistů do Řecka a Bulharska. Dobrou zprávou je, že letošní dovolená může být v mnoha ohledech unikátní. Tak, jak se Řecko i Bulharsko těší a připravuje na příjezd turistů, mohou se turisté v letošní sezóně těšit na vše krásné, co jednotlivé destinace nabízejí, a to v ještě výraznější podobě:
- Klidné romantické pláže
- Čisté, průzračné moře
- Gurmánské zážitky
- Vřelá pohostinnost
- Pohodová atmosféra
Řecko ani Bulharsko nevyžadují při cestování povinná restriktivní opatření jako testy na Covid-19, povinnou karanténu apod. Nicméně bezpečnost nepodceňují, proto zavádějí řadu opatření, jejichž cílem je zajistit pro klienty bezpečí, s maximálním zachováním komfortu a kvality služeb. Řecké ministerstvo zdravotnictví na letošní sezónu například zřídilo povinnou certifikační značku zvanou „Health First“, která klientům potvrzuje, že hotely a ubytovací zařízení dodržují vydaná opatření (v případě jejich nedodržení následují různé sankce).
ŘECKO - opatření a služby v destinaci
Co to znamená pro klienta?
Obecně: Zvýšená hygienická opatření, pravidelná desinfekce, omezení kontaktu s personálem, dostatečné rozestupy, personál vybaven ochrannými prostředky aj.
Transfer
- Omezení kapacity autobusů; omezení kontaktu s řidičem
- Důkladní desinfekce všech prostor, úchytů apod.; pravidelná kontrola klimatizace
Recepce a její služby
- Pravidelná desinfekce všech prostor, povrchů, přístupových karet apod.
- Označení distančních rozestupů mezi hosty; uspořádání prostoru k zajištění dostatečných rozestupů
- Prodloužená doba mezi check-out /check-in -> důkladný úklid, přirozené větrání pokojů
Hotelový pokoj a úklid
- Zvýšená hygienická opatření, důkladná desinfekce prostor apod.; větrání prostor
- Snížení frekvence pravidelného úklidu pokojů; včetně výměny ručníku a povlečení (denně bude probíhat pouze na žádost hosta)
- Omezení kontaktu s personálem
Stravování
- Zvýšená hygienická opatření, desinfekce, ochranné pomůcky personálu
- Vzdálenost mezi stoly; jednorázové, čisté prostírání
- All inclusive služby rozsahem neomezeny, řešeny jinou formou (nebude self-service)
- Dobrovolné: prodloužení otevírací doby pro častější výměnu hostů
Bazén, pláž
- Vnitřní bazény uzavřeny
- Omezený počet hostů ve venkovním bazénu; přísná kontrola kvality vody; hygienická opatření
- Lehátka vzdálená alespoň 2 metry od sebe; po každém hostovi dezinfekce lehátek, stolků, židlí, menu aj.
Další služby
- Fitness, wellness aj. -> přísná hygienická opatření dle právního rámce
- Může být omezena kapacita (minimalizace koncentrace hostů)
- Zákaz rekreačních programů pro děti ve vnitřních prostorách
BULHARSKO - opatření a služby na místě
Co to znamená pro klienta?
Obecně: Hygienická a bezpečnostní opatření v Bulharsku se v zásadě velmi shodují s těmi v Řecku (v některých případech má Bulharsko podmínky benevolentnější): Platí zvýšená hygienická opatření, důkladná a pravidelná desinfekce prostor, omezení kontaktu s personálem, dostatečné rozestupy na recepci, v restauracích, u bazénu, personál vybaven ochrannými prostředky aj.
Transfer
- omezení kapacity autobusů, důsledná desinfekce po každé jízdě, omezení kontaktu s řidičem aj.
Recepce a její služby
- pravidelná desinfekce všech prostor a povrchů; dostatečné rozestupy mezi hosty, ochranné pomůcky personálu apod.
Hotelový pokoj a úklid
- zvýšená hygienická opatření, důkladná desinfekce prostor apod.
Stravování
- All inclusive služby rozsahem neomezeny, řešeny jinou formou (nebude self-service); vzdálenost mezi stoly, porcování jídla, obsluha aj.
Bazén, pláž
- Rozestupy mezi lehátky -> pro set 2 lehátek prostor minimálně 8 m2
- (na většině zpoplatněných hotelových pláží by mohlo dojít ke snížení poplatku za lehátka až o 50 %)
Letecká doprava – hygienická opatření
(podklady od Smartwings)
Desinfekce letadel
- Důkladná desinfekce letadel dle nejpřísnějších hygienických standardů před a po každém letu.
Vzduchové filtry
- Letadla jsou vybavena vzduchovými filtry HEPA, které zachytí 99,97 % virů a bakterií.
Ochranné prostředky dýchacích cest
- Nutná ochrana úst a nosu před vstupem na palubu a po celou dobu letu (jednorázové roušky, respirátory, vlastnoručně ušité ústenky nebo i šála či šátek).
- Ochrannými prostředky dýchacích cest a rukou bude vybaven také palubní personál.
Minimalizace fyzického kontaktu
- Dvoumetrové odstupy od ostatních cestujících při nástupu a výstupu do/z letadla.
- Usazení v letadle - v případě dostatečně volné kapacity budou cestující usazováni s odpovídajícími rozestupy.
- Bezkontaktní placení - Platby na palubě budou možné pouze bezkontaktně, tj. platební kartou.
Omezení palubních služeb
- Občerstvení - v rámci palubního prodeje bude nabízeno v omezené podobě, o které bude informovat posádka. Veškeré občerstvení podávané či nabízené na palubě je bezpečně zabaleno.
- S ohledem na minimalizaci kontaktu mezi cestujícími a palubním personálem nebude možné zakoupit zboží z palubního magazínu FLY & BUY.
- Tištěné materiály jsou na palubě omezeny pouze na nezbytně nutné. Z tohoto důvodu na letech aktuálně nebude k dispozici palubní magazín.
Jana Ondrejechová
Tisková mluvčí CK Blue Style
Publikováno Čt 04. 06. 2020