Tiskové centrum

Zde Vám přinášíme nejnovější informace týkající se naší společnosti - aktuální tiskové zprávy a oficiální prohlášení.

Pokud máte k tiskové zprávě dotaz, napište nám. Rádi Vám odpovíme.

CK Blue Style a hlavní letní sezóna 2020

Praha, 4. června 2020 - CK Blue Style od začátku července realizuje dovolené do Řecka a Bulharska. Klienti mají už teď možnost si vybrat z nabídky zájezdů do těchto oblíbených letních destinací. Ostatní destinace je cestovní kancelář připravena přidávat ihned, jakmile to okolnosti dovolí a destinace budou otevřeny.

CK Blue Style se ve spolupráci s lokálními partnery aktivně připravuje na obnovení cestovního ruchu a návrat turistů do Řecka a Bulharska. Dobrou zprávou je, že letošní dovolená může být v mnoha ohledech unikátní. Tak, jak se Řecko i Bulharsko těší a připravuje na příjezd turistů, mohou se turisté v letošní sezóně těšit na vše krásné, co jednotlivé destinace nabízejí, a to v ještě výraznější podobě:

  • Klidné romantické pláže
  • Čisté, průzračné moře
  • Gurmánské zážitky
  • Vřelá pohostinnost
  • Pohodová atmosféra

Řecko ani Bulharsko nevyžadují při cestování povinná restriktivní opatření jako testy na Covid-19, povinnou karanténu apod. Nicméně bezpečnost nepodceňují, proto zavádějí řadu opatření, jejichž cílem je zajistit pro klienty bezpečí, s maximálním zachováním komfortu a kvality služeb. Řecké ministerstvo zdravotnictví na letošní sezónu například zřídilo povinnou certifikační značku zvanou „Health First“, která klientům potvrzuje, že hotely a ubytovací zařízení dodržují vydaná opatření (v případě jejich nedodržení následují různé sankce).

ŘECKO - opatření a služby v destinaci

Co to znamená pro klienta?

Obecně: Zvýšená hygienická opatření, pravidelná desinfekce, omezení kontaktu s personálem, dostatečné rozestupy, personál vybaven ochrannými prostředky aj.

Transfer

  • Omezení kapacity autobusů; omezení kontaktu s řidičem
  • Důkladní desinfekce všech prostor, úchytů apod.; pravidelná kontrola klimatizace

Recepce a její služby

  • Pravidelná desinfekce všech prostor, povrchů, přístupových karet apod.
  • Označení distančních rozestupů mezi hosty; uspořádání prostoru k zajištění dostatečných rozestupů
  • Prodloužená doba mezi check-out /check-in -> důkladný úklid, přirozené větrání pokojů

Hotelový pokoj a úklid

  • Zvýšená hygienická opatření, důkladná desinfekce prostor apod.; větrání prostor
  • Snížení frekvence pravidelného úklidu pokojů; včetně výměny ručníku a povlečení (denně bude probíhat pouze na žádost hosta)
  • Omezení kontaktu s personálem

Stravování

  • Zvýšená hygienická opatření, desinfekce, ochranné pomůcky personálu
  • Vzdálenost mezi stoly; jednorázové, čisté prostírání
  • All inclusive služby rozsahem neomezeny, řešeny jinou formou (nebude self-service)
  • Dobrovolné: prodloužení otevírací doby pro častější výměnu hostů

Bazén, pláž

  • Vnitřní bazény uzavřeny
  • Omezený počet hostů ve venkovním bazénu; přísná kontrola kvality vody; hygienická opatření
  • Lehátka vzdálená alespoň 2 metry od sebe; po každém hostovi dezinfekce lehátek, stolků, židlí, menu aj.

Další služby

  • Fitness, wellness aj. -> přísná hygienická opatření dle právního rámce
  • Může být omezena kapacita (minimalizace koncentrace hostů)
  • Zákaz rekreačních programů pro děti ve vnitřních prostorách

BULHARSKO - opatření a služby na místě

Co to znamená pro klienta?

Obecně: Hygienická a bezpečnostní opatření v Bulharsku se v zásadě velmi shodují s těmi v Řecku (v některých případech má Bulharsko podmínky benevolentnější): Platí zvýšená hygienická opatření, důkladná a pravidelná desinfekce prostor, omezení kontaktu s personálem, dostatečné rozestupy na recepci, v restauracích, u bazénu, personál vybaven ochrannými prostředky aj.

Transfer

  • omezení kapacity autobusů, důsledná desinfekce po každé jízdě, omezení kontaktu s řidičem aj.

Recepce a její služby

  • pravidelná desinfekce všech prostor a povrchů; dostatečné rozestupy mezi hosty, ochranné pomůcky personálu apod.

Hotelový pokoj a úklid

  • zvýšená hygienická opatření, důkladná desinfekce prostor apod.

Stravování

  • All inclusive služby rozsahem neomezeny, řešeny jinou formou (nebude self-service); vzdálenost mezi stoly, porcování jídla, obsluha aj.

Bazén, pláž

  • Rozestupy mezi lehátky -> pro set 2 lehátek prostor minimálně 8 m2
  • (na většině zpoplatněných hotelových pláží by mohlo dojít ke snížení poplatku za lehátka až o 50 %)

Letecká doprava – hygienická opatření

(podklady od Smartwings)

Desinfekce letadel

  • Důkladná desinfekce letadel dle nejpřísnějších hygienických standardů před a po každém letu.

Vzduchové filtry

  • Letadla jsou vybavena vzduchovými filtry HEPA, které zachytí 99,97 % virů a bakterií.

Ochranné prostředky dýchacích cest

  • Nutná ochrana úst a nosu před vstupem na palubu a po celou dobu letu (jednorázové roušky, respirátory, vlastnoručně ušité ústenky nebo i šála či šátek).
  • Ochrannými prostředky dýchacích cest a rukou bude vybaven také palubní personál.

Minimalizace fyzického kontaktu

  • Dvoumetrové odstupy od ostatních cestujících při nástupu a výstupu do/z letadla.
  • Usazení v letadle - v případě dostatečně volné kapacity budou cestující usazováni s odpovídajícími rozestupy.
  • Bezkontaktní placení - Platby na palubě budou možné pouze bezkontaktně, tj. platební kartou.

Omezení palubních služeb

  • Občerstvení - v rámci palubního prodeje bude nabízeno v omezené podobě, o které bude informovat posádka. Veškeré občerstvení podávané či nabízené na palubě je bezpečně zabaleno.
  • S ohledem na minimalizaci kontaktu mezi cestujícími a palubním personálem nebude možné zakoupit zboží z palubního magazínu FLY & BUY.
  • Tištěné materiály jsou na palubě omezeny pouze na nezbytně nutné. Z tohoto důvodu na letech aktuálně nebude k dispozici palubní magazín.

Jana Ondrejechová
Tisková mluvčí CK Blue Style


Publikováno Čt 04. 06. 2020


Ke stažení