Tiskové centrum
Zde Vám přinášíme nejnovější informace týkající se naší společnosti - aktuální tiskové zprávy a oficiální prohlášení.
Pokud máte k tiskové zprávě dotaz, napište nám. Rádi Vám odpovíme.
Blue Style: Letošní sezóna je nejlepší v historii naší cestovní kanceláře
Po dvou covidových letech se trh cestovního ruchu vrátil do svého normálu, a tedy očekávání při spuštění prodejů zájezdů v režimu First Minute bylo velké. Toto nejen, že se naplnilo, ale realita letošní sezóny dalece předčila původní rozpočtové plány vytvořené pro rok 2021/2022.
„Rok 2022 byl skutečně výjimečný. Jak obecně pro celý trh cestovního ruchu, tak pro naši cestovní kancelář Blue Style. Překonali jsme největší obrat, který byl kdy dosažen na trhu cestovních kanceláří. A naším cílem jednoznačně je v tomto trendu pokračovat,” říká o končící sezóně generální ředitel CK Blue Style Imed Jeddai.
Celkový podíl na trhu zvýšila cestovní kancelář meziročně o 6 %, stejně jako podíl stálých klientů, který v aktuální sezóně tvoří 45 %. „Tato značná loajalita je výsledkem kvalitních produktů a služeb, které jsou pro naše klienty v destinaci zajišťovány,“ vysvětluje Jeddai.
Nárůst napříč cestovatelskými skupinami
Během uplynulé sezóny jsme zaznamenali výrazný růst zájmu o naše služby u všech cílových skupin. Největší meziroční nárust jsme zaznamenali u skupiny „dospělí, bezdětní“ a především pak u skupiny „mladí dospělí“, která je limitována věkem 26 let. U první zmíněné je nárůst více jak 30 %, u mladých dospělých pak dokonce přes 40 %. Tento pozitivní vývoj vypovídá o tom, že CK Blue Style dokázala správně využít covidové krize k tomu, aby klientům, kteří si dříve cestování s cestovní kanceláří neuměli představit a kteří měli čas i chuť si své cesty plánovat sami, byla právě v těžkém období kvalitním partnerem na cestách. A to jak z pohledu podávání relevantních informací, týkajících se bezpečnostních opatření, zajištění služeb spojených s testováním v destinacích, tak i v souvislosti s mýty, které se o cestování s CK obecně mezi mladými tradují. I pro tyto cílové skupiny se tak cestování prostřednictvím cestovní kanceláře stává jednodušší a spolehlivější.
„Letošní sezóna byla jednoznačně nejlepší za celou dobu působení naší CK na trhu – tento rok je již šestadvacátým rokem. I přes optimistická očekávání jsme dosáhli mnohem lepšího hospodářského výsledku. Fiskální rok 2021/2022 tak ukončíme s obratem až 6,5 miliard korun,“ uzavírá generální ředitel CK Blue Style Imed Jeddai.
Publikováno Pá 07. 10. 2022