Tiskové centrum

Zde Vám přinášíme nejnovější informace týkající se naší společnosti - aktuální tiskové zprávy a oficiální prohlášení.

Pokud máte k tiskové zprávě dotaz, napište nám. Rádi Vám odpovíme.

Blů v nové kampani miluje, když si klienti CK Blue Style zaberou ta nejlepší místa u moře už teď

  • Od listopadu se kampaň CK Blue Style soustředí také na hlavní letní sezónu
  • Kampaň s Blůem, huňatým parťákem na cesty, bude opět v hlavních offline i online médiích
Praha, 4. 11. 2024 – Už víte, kam se vydáte na letní dovolenou? Mnozí lidé už ano a do konce roku jich bude přibývat. Na výhody nákupu letní dovolené v rámci First Minute je upozorňuje reklamní kampaň s Blůem, parťákem na cesty, která začala v pátek 1. listopadu 2024. Hlavní přednosti First Minute u CK Blue Style jsou: děti zdarma, slevy pro dospělé a seniory, symbolická záloha, změna zájezdu zdarma, zvýhodněné parkování přímo u letiště, výhody pro věrné zákazníky a další. A samozřejmě ti, kdo si vybírají s předstihem, mají nejširší nabídku, jak co se týče hotelů, tak co se týče termínů dovolených.

První odlet na lyžařské dovolené v bulharském lyžařském středisku Pamporovo a jeho okolí se uskuteční v sobotu 28. prosince 2024, takže zájemci si na horách užijí také oslavy Nového roku. Ideální sněhové podmínky v tomto nejrychleji rostoucím bulharském zimním středisku zpravidla trvají do konce března, takže v krásných zasněžených horách mohou zájemci prožít třeba jarní prázdniny.

„Blů se od léta, kdy k nám nastoupil, nezastaví. Napřed prozkoumal naše exotické zájezdy a v reklamě s nimi seznámil nejširší veřejnost, nyní se vrhl na nabídku nadcházející letní sezóny. A se šálou se chystá i na hory, konkrétně do bulharského zimního střediska Pamporovo. Můžete ho slyšet z rádia a vidět na televizních obrazovkách a samozřejmě i ve všech dalších médiích, všude se snaží nabízet inspiraci pro dovolenou plnou zážitků. Mezi kolegy má Blů pověst sympatického a vždy dobře naladěného parťáka a věříme, že stejně ho vnímají i naši zákazníci,” vysvětluje Zbyněk Janyška, marketingový ředitel CK Blue Style.

V nové kampani s Blůem vystupuje celá rodina, protože First Minute letní zájezdy jsou ideální právě pro společné chvíle napříč generacemi. Pro rodiny s dětmi je dovolená v létě jednou z největších událostí roku, na kterou se všichni dlouho těší. Dává jim možnost objevit nová místa a užít si společné zážitky, které všechny ještě více sblíží.

Reklamní kampaň CK Blue Style běží od 1. listopadu 2024 u nejsledovanějších pořadů v České televizi a na TV Nova. Stejně tak budou sponzoringové a reklamními spoty k slyšení na stanici Radiožurnál Českého rozhlasu a v rozhlasových stanicích zastoupených sítí Media Club. Kampaň bude opět také online, sociálních médiích, v tisku a na nosičích venkovní reklamy (OOH) včetně LED panelů.

Stejně jako u kampaně na exotické destinace ze září a října letošního roku Blůa v televizním a online spotu rozpohybovala a do reálných záběrů vložila IS Produkce pod režisérským vedením Martina Bystrianského. Herec Michal Holán pak Blůovi propůjčil svůj hlas. Kreativní koncept komunikace postavený na Blůovi vznikl v reklamní agentuře VCCP.

O CK Blue Style

CK Blue Style je největším samostatným subjektem na trhu českých cestovních kanceláří. V ČR působíme od roku 1997 a jsme velká rodinná firma s téměř třemi sty zaměstnanci a více než 65 pobočkami po celé republice. V roce 2023 jsme obdrželi a v roce 2024 obhájili prestižní ocenění Czech Best Managed Companies od auditorské společnosti Deloitte, a patříme tak mezi 29 nejlépe řízených firem v ČR. Naší silnou stránkou jsou dlouholeté zkušenosti, které jsme získali díky osobnímu poznávání jednotlivých destinací. Nabízíme i celou škálu nadstandardních služeb, jako je privátní transfer z letiště v destinaci, nejzajímavější výlety šité na míru či zorganizování romantického svatebního dne na břehu moře.


Publikováno Po 04. 11. 2024