• Cost Control Supervisor

    Máte rád/a čísla, administrativu, pečlivou, samostatnou a zodpovědnou práci? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se do našeho týmu kde kontrolujeme náklady za destinace. Nemáte zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly.

    Náplní vaší práce bude:

    • Kontrola a evidence zahraničních dodavatelských faktur.
    • Kontrola správnosti zahraničních nákladů.
    • Zaúčtování faktur do interního systému.
    • Kontrola a hlídání nákladů ve svěřené destinaci.
    • Emailová komunikace se zahraničními partnery.
    • Spolupráce s interními odděleními.

    Naše požadavky jsou:

    • SŠ vzdělání ekonomického směru.
    • Uživatelská znalost MS Office (Excel).
    • Základní znalost anglického jazyka (schopnost emailové komunikace).
    • Schopnost rychle se učit, pečlivě a samostatně pracovat.
    • Výhodou - praxe na obdobné pozici, zkušenost v cestovním ruchu, znalost účetnictví.

    Co vám můžeme nabídnout:

    • Kancelář v moderní budově Danube House v Karlíně.
    • Přátelské a pohodové pracovní prostředí.
    • Stravenky v hodnotě 100 Kč.
    • Karta MultiSport pro zaměstnance pouze za 350 Kč.
    • Firemní kurz angličtiny na pracovišti zdarma.
    • Nástup nejpozději v červnu.


    V případě zájmu zašlete své CV spolu s krátkým motivačním dopisem na adresu kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici Cost Control Supervisor"

    V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, vás budeme kontaktovat.

    Zasláním vašeho životopisu do společnosti  Blue Style k.s. dáváte souhlas ke zpracování vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

    Těšíme se na vás. Tým CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Data Input Operator (admin cestovních smluv)

    Baví vás administrativa a práce s počítačem? Jestli ano, tak se přidejte k nám. Hledáme nového parťáka do našeho týmu. Buďte součástí CK Blue Style, jedné z největších a nejoblíbenějších cestovních kanceláří, která má centrálu v Karlíně.

    Co vás čeká:

    • denní kontrola a zadávání cestovních smluv do našeho rezervačním systému
    • různé úkony spojené s administrací smluv nebo dotazů k rezervacím v systému
    • spolupráce s příslušnými odděleními uvnitř společnosti
    • telefonická a emailová komunikace s cestovními agenturami

    Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

    • ukončené SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
    • uživatelské znalosti PC (MS Office)
    • rychlost, přesnost, pečlivost a zodpovědný přístup k práci
    • chuť pracovat v administrativě, být samostatný a proaktivní

    Velkou výhodou bude, pokud budete:

    • mít zkušenost z cestovní kanceláře a prací se smlouvami

    Co vám nabízíme:

    • zázemí jedné z nejsilnějších cestovních kanceláří na českém trhu
    • stravenky v hodnotě 100 Kč
    • kartu MultiSport pouze za 350 Kč
    • kurz anglického jazyka na pracovišti zdarma
    • občerstvení na pracovišti, teambuildingy
    • slevy na zájezdy do našich destinací
    • nástup ihned


    V případě zájmu zašlete své CV spolu s krátkým motivačním dopisem na adresu kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Data Input Operator (admin cestovních smluv)"

    V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, vás budeme kontaktovat.

    Zasláním vašeho životopisu do společnosti  Blue Style k.s. dáváte souhlas ke zpracování vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

    Těšíme se na vás. Tým CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Assistant Destination Manager

    Pro naše YIELD oddělení hledáme vhodného kandidáta/tku na pozici Assistent Destination Manager. Hlavní náplní bude monitoring, analýza prodejů a aktivní komunikace s jednotlivými destinacemi. Tato pracovní pozice je obzvláště zajímavá pro ty, kteří mají kladný vztah k číslům, cestovnímu ruchu a rádi by se obohatili o nové zkušenosti z oboru Destination managementu.

    Co vás na této pozici čeká:

    • monitoring nabídek konkurence a srovnání nabídek
    • zasílání rezervací, příletových a odletových reportů do destinací
    • komunikace s partnery v destinaci Egypt a pravá ruka Destination Managera
    • analýza prodeje zájezdů v dané destinaci
    • proaktivní návrhy na podporu prodeje
    • spolupráce s marketingovým oddělením

    Co od vás požadujeme:

    • získaná praxe na obdobné pozici nebo v cestovním ruchu výhodou
    • zkušenost s administrativní pozicí a samostatnými úkoly
    • aktivní znalost anglického jazyka – schopnost domluvit se
    • uživatelská znalost s MS Office – schopnost orientace v systémech
    • analytické myšlení, chuť pracovat s čísly, zodpovědnost a smysl pro detail
    • časová flexibilita v sezóně, odolnost vůči stresu, pečlivost
    • týmový hráč s proaktivním a proklientským přístupem

    Co vám nabízíme:

    • zázemí jedné z nejsilnějších cestovních kanceláří na českém trhu
    • atraktivní pozici v oblasti cestovního ruchu
    • služební infocesty do destinací, hrazené společností
    • stravenky v hodnotě 100 Kč
    • kartu MultiSport pouze za 350 Kč
    • kurz anglického jazyka na pracovišti zdarma
    • občerstvení na pracovišti, teambuildingy
    • slevy na zájezdy do našich destinací
    • nástup ihned nebo nejpozději v červnu


    V případě zájmu zašlete své CV spolu s krátkým motivačním dopisem na adresu kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Assistant Destination Manager"

    V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, vás budeme kontaktovat.

    Zasláním vašeho životopisu do společnosti  Blue Style k.s. dáváte souhlas ke zpracování vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

    Těšíme se na vás. Tým CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • B2C Operator (péče o online rezervace zájezdů)

    Je oblast cestovního ruchu vaše vášeň? Umíte poradit a komunikovat s klientem? Chcete pomáhat s výběrem a celým procesem rezervace dovolené? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho týmu. Nemáte zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Buďte součástí CK Blue Style, jedné z největších a nejoblíbenějších cestovních kanceláří.

    Co vás čeká:

    • telefonická a emailová komunikace s klienty naší cestovní kanceláře
    • zpracování a řešení dotazů k online rezervacím našich zájezdů
    • vyřizování poptávek ohledně zájezdů od klientů
    • práce v našem rezervačním systému
    • úzká spolupráce s příslušnými odděleními uvnitř společnosti
    • administrativní činnost a reporting spojený s danou pozicí


    Práce je různorodá, dynamická, naučíte se hodně z cestovního ruchu, budete pracovat s naším systémem, spolupracovat s kolegy, komunikovat napříč společností, samostatně pracovat. Skvělá příležitost na centrále jedné z největších cestovních kanceláři. Nejedná se o prodejní činnost.

    Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

    • ukončené SŠ vzdělání (ideálně cestovní ruch)
    • praxe v cestovním ruchu s klientským servisem velkou výhodou
    • schopnost rychle se naučit a orientovat v dané problematice
    • odolnost vůči stresu, zodpovědný a pozitivní přístup k práci
    • asertivní jednání, diplomatický projev a týmovost


    Nevadí nám, pokud nemáte zkušenosti. Dáváme přednost juniorům/absolventům s velkou chutí pracovat, posouvat se, flexibilně přizpůsobit čas a hlavně být týmový hráč.

    Co vám můžeme nabídnout:

    • zázemí stabilní společnosti v moderní budově Danube House v Karlíně
    • dynamické pracovní tempo a mladý pracovní kolektiv
    • stravenky v hodnotě 100 Kč
    • kartu Multisport za 350 Kč
    • firemní jazykové kurzy angličtiny zdarma
    • infocesty - služební výjezdy do našich destinací zdarma
    • nástup ihned/dohodou


    V případě zájmu zašlete své CV spolu s krátkým motivačním dopisem na adresu kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: B2C Operator (péče o online rezervace zájezdů)"

    V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, vás budeme kontaktovat.

    Zasláním vašeho životopisu do společnosti  Blue Style k.s. dáváte souhlas ke zpracování vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

    Těšíme se na vás. Tým CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Community Management Specialist (20 hod/týdně)

    Hledáš práci na částečný úvazek a baví tě cestování? Hledáme kolegu/kolegyni do fajn digitálního týmu v cestovní kanceláři Blue Style a webu TravelPortal.cz.

    S čím potřebujeme pomoci:

    • kompletní zajištění zákaznické podpory na sociálních sítích, největší část tvoří odpovídání na zprávy, komentáře a případně i hodnocení na Facebooku, Instagramu, Twitteru, Google+
    • úzká spolupráce s naším specialistou na sociální sítě – akce, soutěže, krizová komunikace
    • spolupráce se zákaznickým servisem
    • rozšiřování fanouškovské báze pro Blue Style i TravelPortal.cz
    • výpomoc při pořádání marketingových akcí, soutěží
    • monitoring & reporting


    Hledáme někoho, kdo umí proklientsky komunikovat, je empatický, příjemný, asertivní a odolný vůči stresu. Do toho si hlídá svoji práci a jednotlivé úkoly a zodpovědně přistupuje k práci.

    Co nabízíme:

    • možnost využití kreativních nápadů a profesního růstu
    • flexibilní pracovní dobu, možnost částečné práce z domova
    • příjemné pracovní prostředí (sídlíme v Karlíně v Danube House)


    V případě zájmu zašli své CV spolu s krátkým motivačním dopisem na adresu kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveď "Zájem o pracovní pozici: Community Management Specialist (20 hod/týdně)"

    V případě, že postoupíš do dalšího kola výběrového řízení, budeme tě kontaktovat.

    Zasláním tvého životopisu do společnosti  Blue Style k.s. dáváš souhlas ke zpracování tvých osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro tvoji osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

    Těšíme se na tebe. Tým CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Prodej zájezdů na pobočce: Pardubice

    Je oblast cestovního ruchu vaše vášeň? Baví vás hledat zájezdy? Umíte poradit a komunikovat s úsměvem na tváři? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho prodejního týmu. Nemáte zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Buďte součástí CK Blue Style, jedné z největších a nejoblíbenějších cestovních kanceláří. 

    Co vás čeká:

    • prodej našich zájezdů na pobočce CK Blue Style v Pardubicích
    • osobní, telefonická a online komunikace s klienty
    • zajištění profesionálního klientského servisu
    • poskytování informací a poradenství ohledně zájezdů
    • zodpovědnost za pokladnu a informace v systému

    Co byste měli mít:

    • ukončené SŠ vzdělání
    • zájem o práci v cestovním ruchu
    • orientaci v zájezdech, destinacích a fungování cestovní kanceláře
    • chuť prodávat s motivací dosahovat co nejlepších pracovních výsledků
    • příjemný mluvený projev, pozitivní přístup a profesionální jednání s klienty
    • schopnost rychle se učit a samostatně pracovat

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti a hezké pracovní prostředí
    • kromě měsíční mzdy také motivační bonusový program dle výsledků prodeje
    • infocesty do našich destinací, zcela hrazené společnosti
    • firemní oblečení do kanceláře
    • stravenky v hodnotě 100 Kč
    • pracovní doba na směny od pondělí do neděle 9:00 - 21:00 (krátký a dlouhý týden)
    • nástup ihned nebo během května

     

    Vaše CV spolu s motivačním dopisem zašlete pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu:  kariera@blue-style.cz, do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Prodej zájezdů (pobočka Pardubice)".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat.

    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti Blue Style k.s. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Accounts Receivable Supervisor

    Hledáme do týmu 6 lidí dva nové kolegy/ně na pozici "Accounts Receivable Supervisor", kde hlavní náplní Tvojí práce je kontrola plateb za zájezdy. Práce je pro pečlivou, zodpovědnou a samostatnou osobu se zájmem o práci ve finančním oddělení a kancelářskou prací s čísly, PC a administrativou. Nemáš zkušenosti? Nevadí, my Tě to naučíme, ale Ty nám na oplátku ukážeš chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly.

    Co Tě čeká:

    Naše oddělení "Accounts Receivable" hlídá platby a pohledávky za naše zájezdy a řeší případné nesrovnalosti jak s klienty, tak v našem rezervačním a účetním systému. V tuto chvíli hledáme posilu na kontrolu a správu plateb. Pokud něco nesedí, bude na Tobě nedoplatek vykomunikovat a pohlídat jeho zaplacení. Denně budeš pracovat s čísly (náš systém a Excel) a budeš samostatně a zodpovědně zpracovávat úkoly. Kromě práce se umíme i bavit. :)

    • Zpracování přijatých plateb a jejich následná kontrola
    • Kontrola přenosu dat mezi programy
    • Kontrola správnosti úhrad zájezdů
    • Urgence plateb – telefonická a emailová
    • Kontrola akceptace bonusových programů a jejich následné zpracování
    • Vystavování manuálních faktur, evidence, archivace
    • Vyřizování emailové korespondence a telefonických hovorů

    Co od Tebe očekávame:

    Stačí ukončená SŠ ideálně ekonomického - účetního zaměření. Preferujeme krátkou praxi a zkušenost na obdobné pozici (myšleno práce s fakturami, výpomoc v účetním oddělení, praxe z financí, práce s daty, atd.) Všechno naučíme, ale musíš být důsledná/ý, pozorná/ý, svědomitá/ý, dotahovat úkoly do konce a samostatně pracovat. Hledáme někoho, kdo rád komunikuje, pro-aktivně řeší situace, nebojí se zavolat klientům, rád na sobě pracuje, je makač, přemýšlí nad tím, co dělá a pokud neví, zeptá se. Jo a také je potřeba zapadnout do našeho týmu, který je přátelský a komunikativní.

    A co za to:

    • Firemní jazykový kurz angličtiny zdarma
    • Pružnou pracovní dobu od pondělí do pátku
    • Stravenky v hodnotě 100 Kč
    • Kartu Multisport pouze za 350 Kč
    • Slevy na zájezdy od Blue Style
    • Nástup možný ihned/dohodou

     

    V případě zájmu zašli své aktuální CV spolu s krátkým motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu: kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: „Accounts Receivable".

    V případě, že postoupíš do dalšího kola výběrového řízení, budeme Tě kontaktovat.

    Zasláním Tvého životopisu do společnosti  Blue Style k.s., dáváš souhlas ke zpracování Tvých osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Tvoji osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

    Těšíme se na Tebe. Tým CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Flight cost_fakturace letenek

    Máš rád/a čísla, administrativu, pečlivou, samostatnou a zodpovědnou práci? Jestli ano, tak neváhej a přidej se do našeho týmu, kde kontrolujeme náklady za destinace a letecké společnosti. Nemáš zkušenosti? Nevadí, my tě to naučíme, ale Ty nám na oplátku ukážeš chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly.

    Co tě čeká:

    Práce v oddělení "Cost Control", které hlídá náklady naší cestovky. V tuto chvíli hledáme posilu na kontrolu a zadávaní faktur od partnerů leteckých společností. Jedná se o administrativní práci s PC. Denně budeš mít na stole faktury a budeš je samostatně a zodpovědně zpracovávat. Práce je v kanceláři se super kolektivem.

    • Kontrola a evidence faktur letecké dopravy
    • Zpracovávání faktur do interního systému
    • Komunikace s ostatními odděleními a dodavateli
    • Úzká spolupráce s účetním oddělením - podílení se na účetní uzávěrce
    • Administrativní podpora s tím související

    Co od tebe očekávame:

    • SŠ ideálně ekonomického - cestovního zaměření
    • Preferujeme krátkou, přibližně 1-2 letou zkušenost na obdobné pozici
    • Všechno tě naučíme, ale musíš být důsledná/ý, pozorná/ý, svědomitá/ý, dotahovat úkoly do konce a samostatně pracovat
    • Jo a také zapadnout do našeho týmu, který je přátelský a komunikativní

    A co za to: 

    • Pružnou pracovní dobu od pondělí do pátku
    • Kartu Multisport pouze za 350 Kč
    • Firemní jazykové kurzy angličtiny zdarma
    • Stravenky v hodnotě 100 Kč
    • Slevy na naše zájezdy
    • Nástup ideálně ihned (možnost dohody)

     

    V případě zájmu zašli své aktuální CV spolu s krátkým motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu: kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Skvělý tým a fakturace letenek (pojď k nám do cestovky)“.

    V případě, že postoupíš do dalšího kola výběrového řízení, budeme Tě kontaktovat. 

    Zasláním Tvého životopisu do společnosti Blue Style k.s. dáváš souhlas ke zpracování Tvých osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Tvoji osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Travel & VIP Coordinator

    Baví vás cestování? Rádi komunikujete a chcete se pohybovat v oblasti cestovního ruchu? Chcete pomáhat s výběrem dovolené? Jestli ano tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho přátelského týmu. Buďte součástí CK Blue Style, jedné z největších a nejoblíbenějších cestovních kanceláří.

    Vaše náplň práce bude:

    • VIP klientela – zpracovávání nabídek na dovolenou
    • Výherci – zpracovávání nabídek na dovolenou
    • Zajišťování Extra Services (seating, jídlo atd..)
    • Úzká spolupráce s partnery/delegáty v destinacích – zajišťování extra služeb
    • Zajišťování ubytování a transferů pro partnery
    • Úzká spolupráce s hotely – zajišťování korporátních smluv/vyjednávání o cenách
    • Objednávky VIP salónku na letišti, air parking

    Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

    • SŠ vzdělání ekonomického směru
    • Uživatelská znalost MS Office (zejména Outlook, Word, Excel)
    • Angličtina slovem i písmem na komunikativní úrovni
    • Schopnost rychle se učit, pečlivě a samostatně pracovat
    • Velmi dobrá odolnost vůči stresu a pružné řešení situací
    • Ochotu být neustále k dispozici 24/7 (mimo pracovní dobu na telefonu a emailu)

    Co vám nabízíme: 

    • Pracovní místo v moderní budově Danube House v Karlíně
    • Perspektivní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející společnosti
    • Kartu Multisport pouze za 350 Kč
    • Firemní jazykové kurzy angličtiny zdarma
    • Stravenky v hodnotě 100 Kč
    • Slevy na zájezdy
    • Nástup ideálně ihned (možnost dohody)

     

    Vaše aktuální CV spolu s krátkým motivačním dopisem zašlete pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu: kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Travel & VIP Coordinator".

    V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat. 

    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti Blue Style k.s. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Letenkář/ka

    Baví vás cestovní ruch a hledáte uplatnění s práci s letenkami a leteckými společnostmi? Hledáme do našeho týmu kolegyni/kolegu na práci s letenkami. Jedná se o zajímavou a různorodou práci při které využijete cizí jazyk, budete se potkávat s partnery, samostatně řešit úkoly a rozvíjet své znalosti v oblasti letenek a cestovního ruchu.

    Hlavním cílem této pozice je zajišťování letenek do vybraných destinací za konkurence schopných cen/podmínek a s tím související administrace rezervačního systému, servis a kooperace s odděleními napříč firmou.

    Vaše náplň práce bude:

    • Kompletní agenda týkající se nalezení, rezervací a zajištění letenek
    • Zodpovědnost za nákup leteckých služeb, domlouvání cen případné změny
    • Komunikace uvnitř společnosti a současně s leteckými společnostmi
    • Poptávka individuálních nebo skupinových letenek přes GDS primárně Amadeus
    • Práce v rezervačním systému Amadeus a interním rezervačním systému
    • Úzká spolupráce uvnitř firmy - příprava podkladů pro odbavení klientů, redukce a navyšování kapacit, kontrola vytíženosti letů, zpracovávání letových řádů
    • Zajišťování letenek na info cesty, press tripy, letenek pro delegáty a animátory

    Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

    • Zkušenost na obdobné pozici letenkář/ka
    • Aktivní angličtina slovem i písmem
    • Výhodou zkušenost se systémem Amadeus - systémově orientovaná osoba
    • Vynikající komunikační a organizační schopnosti
    • Samostatná pozice s důrazem na odpovědnost, pečlivost a odolnost vůči stresu
    • Silné interpersonální dovednosti, plánování a organizační schopnosti
    • Schopnost multitasku a práci v rychle se rozvíjejícím prostředí
    • Vynikající počítačové dovednosti včetně Microsoft 2007-10 Word, Excel a Outlook

    Co vám nabízíme: 

    • Pracovní místo v moderní budově Danube House v Karlíně
    • Perspektivní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející společnosti
    • Infocesty do našich destinací zcela hrazené společností
    • Kartu Multisport pouze za 350 Kč
    • Firemní jazykové kurzy angličtiny zdarma
    • Stravenky v hodnotě 100 Kč
    • Slevy na zájezdy
    • Nástup ideálně ihned (možnost dohody)

     

    Vaše aktuální CV spolu s krátkým motivačním dopisem zašlete pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu: kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Letenkář/ka".

    V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat. 

    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti Blue Style k.s. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Prodej zájezdů na pobočce: OC Quadrio (Praha)

    Je oblast cestovního ruchu vaše vášeň? Baví vás hledat zájezdy? Umíte poradit a komunikovat s úsměvem na tváři? Jestli ano tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho prodejního týmu. Nemáte zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Buďte součástí CK Blue Style, jedné z největších a nejoblíbenějších cestovních kanceláří.

    Co vás čeká:

    • Prodej zájezdů v naší cestovní kanceláři
    • Osobní, telefonická a online komunikace s klienty
    • Zajištění profesionálního klientského servisu
    • Poskytování informací a poradenství ohledně zájezdů
    • Zodpovědnost za pokladnu a informace v systému

    Co byste měli mít:

    • Zájem o práci v cestovním ruchu – praxe výhodou
    • Orientaci v zájezdech, destinacích a fungování cestovní kanceláře
    • Chuť prodávat s motivací dosahovat co nejlepších pracovních výsledků
    • Příjemný mluvený projev, pozitivní přístup a profesionální jednání s klienty
    • Schopnost rychle se učit a samostatně pracovat

    Co vám nabízíme:

    • Zázemí stabilní společnosti a hezké pracovní prostředí
    • Motivační bonusový program dle výsledků prodeje
    • Infocesty do našich destinací zcela hrazené společnosti
    • Stravenky v hodnotě 100 Kč
    • Příspěvek na kartu Multisport
    • Pracovní doba na směny od pondělí do neděle 9:00-21:00 (krátký/dlouhý týden)
    • Nástup ihned nebo dohodou

     

    V případě zájmu zašlete své CV s motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu:  kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Prodej zájezdů (pobočka Quadrio)".

    V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat. 

    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti Blue Style k.s. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Léto 2018_Pomocný delegát: Turecko, Bulharsko

    CK Blue Style vypisuje výběrové řízení na pozici pomocných delegátů na letní sezónu 2018 pro destinace Bulharsko a Turecko.

    Co vás na této pozici čeká:

    • kontakt s klienty v destinaci
    • administrativní příprava příletů a odletů
    • asistence na letišti a při transferech do/z hotelů
    • řešení krizových situací na letišti (ztráta zavazadel apod.)
    • průvodcování menších výletů v destinaci
    • komunikace se zahraničními partnery
    • úzká spolupráce s delegáty a šéfdelegátem

    Co od vás požadujeme:

    • výbornou znalost angličtiny, další jazky výhodou (Bulharsko – ruština)
    • dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, odolnost vůči stresu,
    • kultivované vystupování
    • pracovitost, zodpovědnost, spolehlivost, přesnost
    • týmového ducha
    • SŠ vzdělání zakončené maturitou
    • možnost strávit v zahraničí 3–6 měsíců
    • živnostenský list

    Co vám nabízíme:

    • zázemí u perspektivní, moderní společnosti
    • pracovní pozici v atraktivní přímořské destinaci
    • leteckou dopravu do/z destinace
    • ubytování
    • profesionální zaškolení
    • odpovídající finanční ohodnocení
    • práci v příjemném kolektivu
    • možnost dlouhodobé spolupráce


    Vaš životopis s aktuální fotografií a motivačním dopisem zašlete e-mailem  na adresu: delegati@blue-style.cz a do předmětu uveďte: "CV –  pomocný delegát 2018".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě zájmu o vaše služby, vás budeme kontaktovat.

    Zasláním vašeho životopisu do společnosti  Blue Style k.s. dáváte souhlas ke zpracování vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

    Těšíme se na vás. Tým CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Léto 2018_Animátor/animátorka Croco/Blue club

    CK Blue Style vypisuje výběrové řízení na pozici animátory/animátorky do Croco a Blue clubů v Tunisku a Egyptě.

    Co vás na této pozici čeká:

    • neustály kontakt s klienty v destinaci
    • tvorba, příprava a zajišťování animačního programu pro děti i dospělé
    • spolupráce s mezinárodním hotelovým animačním týmem
    • účast na menších výletech
    • komunikace se zahraničními partnery
    • reportování o dění v destinaci

    Co od vás požadujeme:

    • aktivní znalost angličtiny či francouzštiny
    • pracovitost, zodpovědnost, spolehlivost, bezúhonost
    • organizační a komunikativní schopnosti, přátelské a milé vystupování
    • týmového ducha, nadšení pro práci s dětmi i dospělými
    • kultivované vystupování, zájem o historii a kulturu zvolené destinace
    • minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitou
    • kladný vztah ke sportu, dobrá fyzická zdatnost
    • dobrý zdravotní stav
    • minimální délku pobytu v destinaci 2 – 3 měsíce
    • živnostenský list (živnost volná – Poskytování služeb pro rodinu a domácnost či Cestovní ruch)

    Co vám nabízíme:

    • zázemí u perspektivní, moderní společnosti
    • pracovní pozici v atraktivní přímořské destinaci
    • samostatnou, kreativní a velmi zodpovědnou práci
    • leteckou dopravu do/z destinace
    • ubytování a stravování
    • odpovídající finanční ohodnocení
    • práci v příjemném kolektivu
    • speciální zaškolení
    • možnost dlouhodobé spolupráce
    • zdravotní cestovní pojištění


    Vaše životopisy s aktuální fotografií a motivačním dopisem zasílejte e-mailem na adresu: animatori@blue-style.cz a do předmětu uveďte: CV - animátor 2018.

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě zájmu o Vaše služby Vás budeme kontaktovat. Výběrové řízení bude ukončeno ke dni 15. 5. 2018.

    Zasláním vašeho životopisu do společnosti  Blue Style k.s. dáváte souhlas ke zpracování vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

Vaše vyladěná dovolená u moře s CK Blue Style!