• Marketing Coordinator

    Baví tě komunikace s lidmi? Těší tě vytvářet a šířit pozitivní energii? Jsi kreativní a energická osoba, která ráda dělá různorodou práci? Jestli ano, přihlaš se k nám! Jsme jedna z nejlepších cestovní kanceláří, která má sídlo v moderní budově v pražském Karlíně. 

    Vaše náplň práce bude:

    • vyhledávání nových benefitních partnerů a zodpovědnost za benefitní program pro velké společnosti (nabídka výhod cestovní kanceláře pro zaměstnance a klienty významných společností)
    • zodpovědnost za spolupráci se zahraničními centrálami cestovního ruchu (příprava marketingových kampaní, zodpovědnost za rozpočet, zodpovědnost za průběh kampaní, zodpovědnost za vyúčtování kampaní, setkávání se se zástupci jednotlivých centrál, vyhledávání dalších příležitostí)
    • příprava smluv, komunikace s právníky
    • příprava popisů jednotlivých destinací do katalogu
    • zodpovědnost za textovou část katalogů
    • příprava textové části inzerátů
    • podílení se na přípravě marketingového rozpočtu a zodpovědnost za něj
    • podílení se na přípravě marketingových kampaní
    • zodpovědnost za spolupráci se společnostmi Sodexo, Edenred a další
    • podílení se na tvorbě speciálních marketingových aktivit (školení, veletrhy, večírky...)

    Naše požadavky jsou:

    • vzdělání SŠ/VŠ
    • znalost AJ na komunikativní úrovni
    • zkušenost v oblasti marketingu výhodou
    • uživatelská znalost PC
    • časovou flexibilitu, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, schopnost pracovat samostatně
    • komunikativnost, příjemné a kultivované vystupování
    • zkušenosti v cest. ruchu výhodou
    • obchodní dovednosti výhodou

    Co vám nabízíme: 

    • zázemí stabilní společnosti
    • zajímavou a různorodou práci
    • příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv
    • odpovídající platové ohodnocení
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • firemní jazykový kurz
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup: ihned/dohodou

     

    Vaše aktuální CV spolu s krátkým motivačním dopisem zašlete pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu: kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Marketing Coordinator".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat. 

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Koordinátor zákaznického oddělení reklamace, kontrola kvality

    Rádi komunikujete a chcete se pohybovat v oblasti cestovního ruchu? Jestli ano tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho přátelského týmu. Buďte součástí jedné z největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře Blue Style.

    Vaše náplň práce bude:

    • telefonická a emailová komunikace s klienty a delegáty
    • přijímání a vyřizování reklamací
    • práce v rezervačním systému
    • úzká spolupráce s příslušnými odděleními uvnitř společnosti
    • vyhodnocování kvality služeb
    • kontrola hotelových reportů a hodnocení výsledků spokojenosti klientů
    • administrativní činnost a reporting spojený s danou pozicí
    • vyhodnocování kvality služeb a následný follow up

    Naše požadavky jsou:

    • SŠ vzdělání (obchodní zaměření)
    • pečlivost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
    • znalost MS Office (zejména Outlook, Word, Excel)
    • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
    • samostatnost
    • znalost práce v cestovním ruchu výhodou

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv
    • odpovídající platové ohodnocení
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • infocesty – výjezdy do našich destinací
    • firemní školení
    • firemní jazykový kurzy
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned/dohodou
    • místo výkonu práce: Praha

     

    V případě zájmu zašlete své CV pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu: kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Koordinátor zákaznického oddělení".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, budeme Vás kontaktovat. 

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Prodej zájezdů na pobočce: Praha

    Je oblast cestovního ruchu vaše vášeň? Baví vás hledat zájezdy? Umíte poradit a komunikovat s úsměvem na tváři? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho prodejního týmu. Nemáte zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Buďte součástí Blue Style - jedné z největších a nejoblíbenějších cestovních kanceláří v Česku.

    Vaše náplň práce bude:

    • osobní styk s klienty a prodej zájezdů na pobočce
    • zajištění profesionálního klientského servisu
    • poskytování informací a poradenství ohledně zájezdů
    • zodpovědnost za poskytování správných a úplných informací
    • administrativní podpora s tím související

    Naše požadavky jsou:

    • vzdělání SŠ
    • uživatelské znalosti PC, MS Office (Word, Excel, Outlook...)
    • praxe v cestovním ruchu výhodou
    • chuť prodávat s motivací dosahovat co nejlepších pracovních výsledků
    • usměvavý a příjemný projev a jednání s klienty
    • schopnost rychle se učit a samostatně pracovat
    • flexibilita pracovat od pondělí do neděle 9:00-22:00 v rámci dvou směn

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • motivační bonusový program
    • infocesty do našich destinací
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned/dohodou
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • firemní jazykové kurzy angličtiny

     

    V případě zájmu zašlete své CV s motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu:  kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Prodej zájezdů (pobočka Praha)".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat.  

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Kontrolor pohledávek

    Rádi si hrajete s čísly? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho týmu. Nemáte všechny zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Přidejte se k Blue Style, která patří mezi největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře na našem trhu.

    Vaše náplň práce bude:

    • kompletní vedení agendy faktur pro specifické odběratele
    • zodpovědnost za zpracování bankovních výpisů
    • zadávání a zpracování dat v interním systému
    • agenda kontroly a urgence neuhrazených rezervací
    • aktivní telefonický a písemný kontakt s klienty a prosazení navrhovaných řešení
    • spolupráce na souvisejících administrativních činnostech

    Naše požadavky jsou:

    • SŠ vzdělání (obchodní zaměření)
    • pečlivost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
    • znalost MS Office (zejména Outlook, Word, Excel)
    • odolnost vůči stresu při řešení problematické situace
    • základní znalost anglického jazyka
    • praxe v oblasti administrativy
    • samostatnost
    • znalost práce v cestovním ruchu výhodou

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv
    • odpovídající platové ohodnocení
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • infocesty – výjezdy do našich destinací
    • firemní školení
    • firemní jazykový kurzy
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned/dohodou
    • místo výkonu práce: Praha

     

    V případě zájmu zašlete své CV pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu: kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Kontrolor pohledávek".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, budeme Vás kontaktovat. 

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Kontrolor zahraničních faktur

    Rádi si hrajete s čísly? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho týmu. Nemáte zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Přidejte se k Blue Style, která patří mezi největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře na našem trhu

    Vaše náplň práce bude:

    • kontrola a evidence zahraničních dodavatelských faktur
    • zaúčtování faktur do interního systému
    • komunikace se zahraničními partnery
    • úzká spolupráce s účetním oddělením - podílení se na účetní uzávěrce
    • administrativní podpora s tím související

    Naše požadavky jsou:

    • SŠ vzdělání ekonomického směru
    • uživatelská znalost MS Office – důraz na práci v Excelu
    • mírně pokročilá znalost anglického jazyka
    • schopnost rychle se učit a samostatně pracovat
    • pečlivost
    • výhodou - praxe na obdobné pozici, zkušenost v cestovním ruchu, znalost účetnictví

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • firemní školení
    • firemní jazykový kurz
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup možný dohodou

     

    Místo výkonu práce: Praha

    V případě zájmu zašlete své CV s motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu:  kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Kontrolor zahraničních faktur".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě zájmu o Vaše služby Vás budeme kontaktovat. 

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Call Centrum Operator (infolinka zájezdů)

    Rádi komunikujete a chcete se pohybovat v oblasti cestovního ruchu? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho přátelského týmu. Buďte součástí Blue Style, jedné z největších a nejoblíbenějších cestovních kanceláří v Česku. 

    Vaše náplň práce bude:

    • Komunikace se zákazníky ohledně zájezdů
    • Komunikace s cestovními kancelářemi
    • Zajištění profesionálního zákaznického servisu
    • Poskytování informací a poradenství ohledně zájezdů
    • Zodpovědnost za poskytování správných a úplných informací
    • Administrativní podpora s tím související

    Naše požadavky jsou:

    • SŠ vzdělání (cestovní ruch výhodou)
    • Praxe není nutná – zaškolíme
    • Základní znalost anglického jazyka
    • Chuť pracovat na zákaznické lince
    • Příjemný mluvený projev, velmi dobré komunikační schopnosti
    • Chuť odpovídat na všeobecné dotazy ohledně zájezdů
    • Samostatnost, spolehlivost, týmový hráč

    Co vám nabízíme: 

    • Pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
    • Zázemí moderní společnosti se sídlem v pražském Karlíně
    • Jazykové kurzy na pracovišti
    • Cestování do našich destinací
    • Perspektivní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející společnosti
    • Příjemné pracovní prostředí
    • Stravenky v hodnotě 90 Kč
    • Příspěvek na sportovní aktivity
    • Občerstvení na pracovišti
    • Nástup možný ihned

     

    Vaše aktuální CV spolu s krátkým motivačním dopisem zašlete pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu: kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Call centrum Operator".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat. 

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Destination Assistant

    Je oblast cestovního ruchu vaše vášeň? Baví vás sledovat a porovnávat nabídky zájezdů a hrát si s čísly? Jste komunikativní typ? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho produktového oddělení Yield. Pokud nemáte všechny zkušenosti, nevadí. My vás to naučíme, a vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Buďte součástí jedné z největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře Blue Style.

    Vaše náplň práce bude:

    • monitoring nabídky a srovnání konkurence
    • návrhy na podporu prodeje
    • komunikace s destinací
    • analýza prodeje
    • zasílání rezervací a příletových/odletových reportů do destinací
    • reportování vedoucímu týmu

    Naše požadavky jsou:

    • vzdělání SŠ
    • uživatelské znalosti PC, MS Office (Word, Excel, Outlook...)
    • komunikativní znalost anglického jazyka
    • pečlivý a zodpovědný přístup k práci
    • praxe v cestovním ruchu výhodou
    • schopnost rychle se učit a samostatně pracovat

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • infocesty do našich destinací
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned/ dohodou
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • firemní jazykové kurzy angličtiny
    • mladý a přátelský kolektiv
    • zajímavou a dynamickou práci

     

    Vaše aktuiální CV s fotografií a motivačním dopisem zašlete pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu:  kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Destination Assistant".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat. 

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Prodej zájezdů na pobočce: Mladá Boleslav

    Je oblast cestovního ruchu vaše vášeň? Baví vás hledat zájezdy? Umíte poradit a komunikovat s úsměvem na tváři? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho prodejního týmu. Nemáte zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Buďte součástí jedné z největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře Blue Style.

    Vaše náplň práce bude:

    • osobní styk s klienty a prodej zájezdů na pobočce
    • zajištění profesionálního klientského servisu
    • poskytování informací a poradenství ohledně zájezdů
    • zodpovědnost za poskytování správných a úplných informací
    • administrativní podpora s tím související

    Naše požadavky jsou:

    • vzdělání SŠ
    • uživatelské znalosti PC, MS Office (Word, Excel, Outlook...)
    • praxe v cestovním ruchu výhodou
    • chuť prodávat s motivací dosahovat co nejlepších pracovních výsledků
    • usměvavý a příjemný projev a jednání s klienty
    • schopnost rychle se učit a samostatně pracovat
    • flexibilita pracovat od pondělí do neděle 9:00-21:00 v rámci dvou směn

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • motivační bonusový program
    • infocesty do našich destinací
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned/dohodou
    • příspěvek na sportovní aktivity

     

    V případě zájmu zašlete své CV s motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu:  kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Prodej zájezdů (pobočka Mladá Boleslav)".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat.  

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

Děti zdarma; slevy 21% dosp. osoby. Vaše vyladěná dovolená u moře!