• Office Assistant/Recepce

    Baví tě komunikace s lidmi? Těší tě vytvářet a šířit pozitivní energii? Jsi kreativní a energická osoba, která ráda dělá různorodou práci? Jestli ano, přihlas se k nám! Jsme jedna z nejlepších cestovní kanceláří, která má sídlo v moderní budově v pražském Karlíně.

    Tvoje náplň práce bude:

    Zabezpečení hladkého chodu recepce:

    • přijímání a přepojování telefonických hovorů, vyřizování vzkazů
    • zodpovědnost za korespondenci - přijímání korespondence, rozdělení zásilek konečným adresátům, příprava odchozí pošty
    • zajištění kurýrní služby po České republice i do zahraničí
    • přijímání návštěv

    Všeobecná podpora hladkého chodu kanceláře:

    • administrativní podpora přímé nadřízené a jednotlivých oddělení
    • zajištění kancelářských potřeb (včetně kontroly dodávek a fakturace), zodpovědnost za sklad
    • objednávka firemních tiskopisů
    • obsluha technického zařízení včetně zajištění servisu
    • zajišťování letenek, ubytování a zdravotního pojištění pro zaměstnance vysílané na služební cesty
    • zajištění ubytování a dopravy hostů
    • příprava konferenčních místností na schůzky (včetně občerstvení a technického vybavení), zajištění rezervací salonků v hotelech, zajištění taxi transferu apod.
    • spolupráce s majitelem/správcem budovy
    • zabezpečení zásob v kuchyňce pro zaměstnance (káva, čaj, vody, cukr atd.)

    Naše požadavky jsou:

    • komunikativní znalost AJ
    • vzdělání SŠ/VŠ
    • uživatelské znalosti PC, MS Office (Word, Excel, Outlook...)
    • časovou flexibilitu, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost
    • komunikativnost, příjemné a kultivované vystupování
    • zkušenosti v cestovním ruchu výhodou

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • zajímavou a různorodou práci
    • příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv
    • odpovídající platové ohodnocení
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • firemní školení
    • firemní jazykový kurz
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned, nejpozději k 1.7.2016

     

    V případě zájmu zašlete své CV s krátkým motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu:  kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Office Assistant".

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Koordinátor zákaznického oddělení reklamace, kontrola kvality

    Rádi komunikujete a chcete se pohybovat v oblasti cestovního ruchu? Jestli ano tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho přátelského týmu. Buďte součástí jedné z největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře Blue Style.

    Vaše náplň práce bude:

    • telefonická a emailová komunikace s klienty a delegáty
    • přijímání a vyřizování reklamací
    • práce v rezervačním systému
    • úzká spolupráce s příslušnými odděleními uvnitř společnosti
    • vyhodnocování kvality služeb
    • kontrola hotelových reportů a hodnocení výsledků spokojenosti klientů
    • administrativní činnost a reporting spojený s danou pozicí
    • vyhodnocování kvality služeb a následný follow up

    Naše požadavky jsou:

    • SŠ vzdělání (obchodní zaměření)
    • pečlivost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
    • znalost MS Office (zejména Outlook, Word, Excel)
    • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
    • samostatnost
    • znalost práce v cestovním ruchu výhodou

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv
    • odpovídající platové ohodnocení
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • infocesty – výjezdy do našich destinací
    • firemní školení
    • firemní jazykový kurzy
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned/dohodou
    • místo výkonu práce: Praha

     

    V případě zájmu zašlete své CV pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu: kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Koordinátor zákaznického oddělení".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, budeme Vás kontaktovat. 

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Cost Control Supervisor

    Rádi si hrajete s čísly? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho týmu. Nemáte zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Přidejte se k Blue Style, která patří mezi největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře na našem trhu

    Vaše náplň práce bude:

    • kontrola a evidence zahraničních dodavatelských faktur
    • zaúčtování faktur do interního systému
    • komunikace se zahraničními partnery
    • úzká spolupráce s účetním oddělením - podílení se na účetní uzávěrce
    • administrativní podpora s tím související

    Naše požadavky jsou:

    • SŠ vzdělání ekonomického směru
    • uživatelská znalost MS Office – důraz na práci v Excelu
    • mírně pokročilá znalost anglického jazyka
    • schopnost rychle se učit a samostatně pracovat
    • pečlivost
    • výhodou - praxe na obdobné pozici, zkušenost v cestovním ruchu, znalost účetnictví

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • firemní školení
    • firemní jazykový kurz
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup možný dohodou

     

    Místo výkonu práce: Praha

    V případě zájmu zašlete své CV s motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu:  kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Cost Control Supervisor".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě zájmu o Vaše služby Vás budeme kontaktovat. 

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Prodej zájezdů na pobočce: Praha

    Je oblast cestovního ruchu vaše vášeň? Baví vás hledat zájezdy? Umíte poradit a komunikovat s úsměvem na tváři? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho prodejního týmu. Nemáte zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Buďte součástí Blue Style - jedné z největších a nejoblíbenějších cestovních kanceláří v Česku.

    Vaše náplň práce bude:

    • osobní styk s klienty a prodej zájezdů na pobočce
    • zajištění profesionálního klientského servisu
    • poskytování informací a poradenství ohledně zájezdů
    • zodpovědnost za poskytování správných a úplných informací
    • administrativní podpora s tím související

    Naše požadavky jsou:

    • vzdělání SŠ
    • uživatelské znalosti PC, MS Office (Word, Excel, Outlook...)
    • praxe v cestovním ruchu výhodou
    • chuť prodávat s motivací dosahovat co nejlepších pracovních výsledků
    • usměvavý a příjemný projev a jednání s klienty
    • schopnost rychle se učit a samostatně pracovat
    • flexibilita pracovat od pondělí do neděle 9:00-22:00 v rámci dvou směn

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • motivační bonusový program
    • infocesty do našich destinací
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned/dohodou
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • firemní jazykové kurzy angličtiny

     

    V případě zájmu zašlete své CV s motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu:  kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Prodej zájezdů (pobočka Praha)".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat.  

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Kontrolor pohledávek

    Rádi si hrajete s čísly? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho týmu. Nemáte všechny zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Přidejte se k Blue Style, která patří mezi největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře na našem trhu.

    Vaše náplň práce bude:

    • kompletní vedení agendy faktur pro specifické odběratele
    • zodpovědnost za zpracování bankovních výpisů
    • zadávání a zpracování dat v interním systému
    • agenda kontroly a urgence neuhrazených rezervací
    • aktivní telefonický a písemný kontakt s klienty a prosazení navrhovaných řešení
    • spolupráce na souvisejících administrativních činnostech

    Naše požadavky jsou:

    • SŠ vzdělání (obchodní zaměření)
    • pečlivost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
    • znalost MS Office (zejména Outlook, Word, Excel)
    • odolnost vůči stresu při řešení problematické situace
    • základní znalost anglického jazyka
    • praxe v oblasti administrativy
    • samostatnost
    • znalost práce v cestovním ruchu výhodou

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv
    • odpovídající platové ohodnocení
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • infocesty – výjezdy do našich destinací
    • firemní školení
    • firemní jazykový kurzy
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned/dohodou
    • místo výkonu práce: Praha

     

    V případě zájmu zašlete své CV pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu: kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Kontrolor pohledávek".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, budeme Vás kontaktovat. 

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Prodej zájezdů na pobočce: Mladá Boleslav

    Je oblast cestovního ruchu vaše vášeň? Baví vás hledat zájezdy? Umíte poradit a komunikovat s úsměvem na tváři? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho prodejního týmu. Nemáte zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Buďte součástí jedné z největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře Blue Style.

    Vaše náplň práce bude:

    • osobní styk s klienty a prodej zájezdů na pobočce
    • zajištění profesionálního klientského servisu
    • poskytování informací a poradenství ohledně zájezdů
    • zodpovědnost za poskytování správných a úplných informací
    • administrativní podpora s tím související

    Naše požadavky jsou:

    • vzdělání SŠ
    • uživatelské znalosti PC, MS Office (Word, Excel, Outlook...)
    • praxe v cestovním ruchu výhodou
    • chuť prodávat s motivací dosahovat co nejlepších pracovních výsledků
    • usměvavý a příjemný projev a jednání s klienty
    • schopnost rychle se učit a samostatně pracovat
    • flexibilita pracovat od pondělí do neděle 9:00-21:00 v rámci dvou směn

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • motivační bonusový program
    • infocesty do našich destinací
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned/dohodou
    • příspěvek na sportovní aktivity

     

    V případě zájmu zašlete své CV s motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu:  kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Prodej zájezdů (pobočka Mladá Boleslav)".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat.  

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Call Centrum Operator (infolinka zájezdů)

    Rádi komunikujete a chcete se pohybovat v oblasti cestovního ruchu? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho přátelského týmu. Buďte součástí Blue Style, jedné z největších a nejoblíbenějších cestovních kanceláří v Česku. 

    Vaše náplň práce bude:

    • Komunikace se zákazníky ohledně zájezdů
    • Komunikace s cestovními kancelářemi
    • Zajištění profesionálního zákaznického servisu
    • Poskytování informací a poradenství ohledně zájezdů
    • Zodpovědnost za poskytování správných a úplných informací
    • Administrativní podpora s tím související

    Naše požadavky jsou:

    • SŠ vzdělání (cestovní ruch výhodou)
    • Praxe není nutná – zaškolíme
    • Základní znalost anglického jazyka
    • Chuť pracovat na zákaznické lince
    • Příjemný mluvený projev, velmi dobré komunikační schopnosti
    • Chuť odpovídat na všeobecné dotazy ohledně zájezdů
    • Samostatnost, spolehlivost, týmový hráč

    Co vám nabízíme: 

    • Pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
    • Zázemí moderní společnosti se sídlem v pražském Karlíně
    • Jazykové kurzy na pracovišti
    • Cestování do našich destinací
    • Perspektivní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející společnosti
    • Příjemné pracovní prostředí
    • Stravenky v hodnotě 90 Kč
    • Příspěvek na sportovní aktivity
    • Občerstvení na pracovišti
    • Nástup možný ihned

     

    Vaše aktuální CV spolu s krátkým motivačním dopisem zašlete pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu: kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Call centrum Operator".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat. 

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Destination Assistant

    Je oblast cestovního ruchu vaše vášeň? Baví vás sledovat a porovnávat nabídky zájezdů a hrát si s čísly? Jste komunikativní typ? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho produktového oddělení Yield. Pokud nemáte všechny zkušenosti, nevadí. My vás to naučíme, a vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Buďte součástí jedné z největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře Blue Style.

    Vaše náplň práce bude:

    • monitoring nabídky a srovnání konkurence
    • návrhy na podporu prodeje
    • komunikace s destinací
    • analýza prodeje
    • zasílání rezervací a příletových/odletových reportů do destinací
    • reportování vedoucímu týmu

    Naše požadavky jsou:

    • vzdělání SŠ
    • uživatelské znalosti PC, MS Office (Word, Excel, Outlook...)
    • komunikativní znalost anglického jazyka
    • pečlivý a zodpovědný přístup k práci
    • praxe v cestovním ruchu výhodou
    • schopnost rychle se učit a samostatně pracovat

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • infocesty do našich destinací
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned/ dohodou
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • firemní jazykové kurzy angličtiny
    • mladý a přátelský kolektiv
    • zajímavou a dynamickou práci

     

    Vaše aktuiální CV s fotografií a motivačním dopisem zašlete pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu:  kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Destination Assistant".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat. 

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

Děti zdarma; slevy 21% dosp. osoby. Vaše vyladěná dovolená u moře!