• Travel & VIP Consultant

    Rádi komunikujete a chcete se pohybovat v oblasti cestovního ruchu? Jestli ano tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme spolehlivého, pečlivého a hlavně správného parťáka do našeho přátelského týmu. Buďte součástí jedné z největších a nejoblíbenějších cestovních kanceláří - CK Blue Style.

    Vaše náplň práce bude:

    • zajišťování kompletního cestovního servisu klientům
    • rezervace a prodej letenek
    • samostatné vedení obchodních případů od poptávky po fakturaci

    Naše požadavky jsou:

    • minimálně SŠ vzdělání
    • aktivní znalost AJ slovem i písmem
    • výborná znalost GDS Amadeus
    • minimálně 2 roky zkušeností na obdobné pozici
    • uživatelské znalosti PC, MS Office (Word, Excel, Outlook...)
    • výborné komunikační a prodejní dovednosti
    • spolehlivost a zodpovědné plnění úkolů

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • výhodné finanční podmínky
    • možnost profesního růstu
    • pestrou a zajímavou práci v atraktivním prostředí
    • přátelský kolektiv
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • firemní jazykové kurzy angličtiny
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned/dohodou

    Místo výkonu práce:

    • Praha 8 - Karlín

    V případě zájmu zašlete své CV s motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu paní Sýkorové: sykorova@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Travel & VIP Consultant".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat.  

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Prodej zájezdů na pobočce: Mladá Boleslav

    Je oblast cestovního ruchu vaše vášeň? Baví vás hledat zájezdy? Umíte poradit a komunikovat s úsměvem na tváři? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho prodejního týmu. Nemáte zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Buďte součástí jedné z největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře Blue Style.

    Vaše náplň práce bude:

    • osobní styk s klienty a prodej zájezdů na pobočce
    • zajištění profesionálního klientského servisu
    • poskytování informací a poradenství ohledně zájezdů
    • zodpovědnost za poskytování správných a úplných informací
    • administrativní podpora s tím související

    Naše požadavky jsou:

    • vzdělání SŠ
    • uživatelské znalosti PC, MS Office (Word, Excel, Outlook...)
    • praxe v cestovním ruchu výhodou
    • chuť prodávat s motivací dosahovat co nejlepších pracovních výsledků
    • usměvavý a příjemný projev a jednání s klienty
    • schopnost rychle se učit a samostatně pracovat
    • flexibilita pracovat od pondělí do neděle 9:00-21:00 v rámci dvou směn

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • motivační bonusový program
    • infocesty do našich destinací
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned/dohodou
    • příspěvek na sportovní aktivity

     

    V případě zájmu zašlete své CV s motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu:  kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Prodej zájezdů (pobočka Mladá Boleslav)".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat.  

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Prodej zájezdů na pobočce: Praha

    Je oblast cestovního ruchu vaše vášeň? Baví vás hledat zájezdy? Umíte poradit a komunikovat s úsměvem na tváři? Jestli ano, tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho prodejního týmu. Nemáte zkušenosti? Nevadí, my vás to naučíme, ale vy nám na oplátku ukážete chuť a energii na sobě pracovat a zodpovědně plnit pracovní úkoly. Buďte součástí Blue Style - jedné z největších a nejoblíbenějších cestovních kanceláří v Česku.

    Vaše náplň práce bude:

    • osobní styk s klienty a prodej zájezdů na pobočce
    • zajištění profesionálního klientského servisu
    • poskytování informací a poradenství ohledně zájezdů
    • zodpovědnost za poskytování správných a úplných informací
    • administrativní podpora s tím související

    Naše požadavky jsou:

    • vzdělání SŠ
    • uživatelské znalosti PC, MS Office (Word, Excel, Outlook...)
    • praxe v cestovním ruchu výhodou
    • chuť prodávat s motivací dosahovat co nejlepších pracovních výsledků
    • usměvavý a příjemný projev a jednání s klienty
    • schopnost rychle se učit a samostatně pracovat
    • flexibilita pracovat od pondělí do neděle 9:00-22:00 v rámci dvou směn

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • motivační bonusový program
    • infocesty do našich destinací
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • nástup ihned/dohodou
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • firemní jazykové kurzy angličtiny

     

    V případě zájmu zašlete své CV s motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu:  kariera@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Prodej zájezdů (pobočka Praha)".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat.  

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Assistent Yield Department

    Pro naše produktové oddělení hledáme vhodného kandidáta na pozici Assistent Yield Department. Hlavní náplní bude monitoring a analýza prodejů, aktivní komunikace s jednotlivými destinacemi. Tato pracovní pozice je obzvláště zajímavá pro ty, kteří mají kladný vztah k číslům, cestovnímu ruchu a a rádi by se obohatili o nové zkušenosti z oboru destinačního managementu. Buďte součástí jedné z největší a nejoblíbenější cestovní kanceláře Blue Style.

    Vaše náplň práce bude:

    • srovnání konkurence a monitoring nabídky
    • komunikace s přidělenými destinacemi
    • analýza prodeje
    • návrhy na podporu prodeje
    • spolupráce s marketingovým oddělením
    • reportování vedoucímu týmu
    • zasílání rezervací a příletových/odletových reportů do destinací

    Naše požadavky jsou:

    • minimálně vzdělání SŠ
    • praxe v cestovním ruchu výhodou
    • komunikativní znalost anglického jazyka, znalost dalšího jazyka výhodou
    • uživatelské znalosti PC, MS Office (Word, Excel, Outlook...)
    • znalost destinací výhodou
    • časová flexibilita, odolnost vůči stresu
    • analytické myšlení, smysl pro práci s čísly
    • komunikační a prezentační schopnosti
    • pečlivost, zodpovědnost
    • ochota učit se novým věcem
    • zaměření na prodej
    • pro-aktivní přítup
    • týmový hráč

    Co vám nabízíme:

    • zázemí stabilní společnosti
    • mladý a přátelský kolektiv
    • zajímavou a dynamickou práci
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • možnost služ. cest do našich destinací
    • stravenky v hodnotě 90 Kč
    • příspěvek na sportovní aktivity
    • firemní jazykové kurzy angličtiny

    Místo výkonu práce:

    • Praha 8 - Karlín

    V případě zájmu zašlete své CV s motivačním dopisem pomocí webového formuláře nebo e-mailem na adresu slečny Meiselové: meiselova@blue-style.cz a do předmětu zprávy uveďte "Zájem o pracovní pozici: Assistent Yield Department".

    Každý uchazeč bude zařazen do evidence. V případě, že postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, Vás budeme kontaktovat.  

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

  • Web Content Supervisor

    Mezi tvoje hlavní činnosti bude patřit

    • Správa a aktualizace obsahu korporátního webu blue-style.cz společně s prodejní aplikací B2C, B2B a dalšími souvisejícími aplikacemi.
    • Denní kontrola obsahu související s platností speciálních nabídek, promo a marketingových akcí, atd.
    • Vyhodnocování návštěvnosti stránek společně s oddělením online marketingu a navrhování vylepšení.
    • Komunikace ohledně úprav s dodavateli, aktivní spolupráce a koordinace změn s ostatními odděleními.
    • Nahlašování chyb do HelpDesk systému dodavatele, kontrola stavu úkolů, aktivní dohled nad HelpDesk systémem včetně zajištění procesu kontroly měsíčních výkazů.

    Co očekávame

    • Mít vystudovanou SŠ/VŠ nejlépe technického typu
    • Mít praxi minimálně 3 roky na obdobné pozici
    • Alespoň částečně ovládat HTML, CSS, mít zkušenosti s prací v CMS systému
    • Orientovat se v problematice SEO, online marketingu a použitelnosti
    • Mít dobré organizační a komunikační schopnosti
    • Být samostatný, rychlý, pečlivý a mít zodpovědný přístup k práci
    • Být odolný proti stresu
    • Anglický jazyk na komunikační úrovni

     Co ti nabízíme

    • Máme skvělý produkt a spokojené klienty
    • Pracovní stůl na dobré adrese s krásným výhledem na Vltavu
    • Možnosti vzdělávání (školení, konference)
    • Firemní benefity (stravenky, příspěvek na sportovní aktivity, firemní jazykové kurzy angličtiny)
    • Práci ve stabilní společnosti a kolegy, kteří ti rádi podají pomocnou ruku
    • Prostor na sebevzdělávání, sledování novinek a možnost posouvat se neustále dál
    • Rád/a cestuješ? Práce v cestovním ruchu má mnoho výhod. Nejen že se lépe vcítíš do našich zákazníků, ale můžeš se časem podívat do našich destinací za zvýhodněné ceny

     

    Životopisy s aktuální fotografií a motivačním dopisem zasílej e-mailem na adresu: privratska@blue-style.cz a do předmětu uveďte: CV - Web Content Supervisor.

    Těšíme se na Vás. Kolektiv CK Blue Style

    Mám zájem o tuto pozici

    Vyplňte krátký formulář

Vaše vyladěná dovolená u moře s CK Blue Style!